OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Studerar du idag och är du en administrativ stjärna som söker ett deltidsjobb? I rollen som säljassistent får du jobba strukturerat och nära ett spännande företag i tillväxtfas. Vi söker dig som är social, initiativtagande och gärna teknikintresserad. Låter detta som något för dig? Tveka då inte att söka tjänsten redan idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
STEMMER IMAGING är en ledande teknologileverantör av machine vision och artificial vision. Koncernen finns på börsen i Frankfurt och har ca 330 anställda. Moderbolaget ligger i München, Tyskland. Det svenska bolaget STEMMER IMAGING AB har sitt kontor i Stockholm och supportar även kontoren i Finland och Danmark. Det svenska bolaget startade 1983 och har en god lönsamhet och stadig tillväxt.
Arbetsplatsen kännetecknas av en god kultur som bygger på samarbeten. Detta är ett företag som satsar på sina anställda. Du blir en del av ett professionellt och mycket kompetent team och tillsammans blir ni en ledande teknikleverantör i branschen. Vi ser gärna att du trivs i en dynamisk och internationell miljö.
I rollen som säljassistent kommer du främst att stötta upp säljteamet. Rollen är på 50% och du kommer främst att arbeta halvdagar och vi ser helst att du kan komma in varje dag. Du kommer att kombinera arbetsuppgifter med administrativ karaktär och säljsupport. Arbetet kräver att du är på plats på kontoret. Detta är ett kortare uppdrag på ungefär 3-4 månader.
#
Du erbjuds
* En trivsam arbetsmiljö i fräscha lokaler
* Ett meriterande och lärorikt arbete vid sidan av studierna
* En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din karriär
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Din arbetsuppgifter kommer främst bestå av:
* Registera inkommande ordrar
* Hantera frågor kring reklamationer och leveranser
* Stötta upp i andra administra arbetstuppgifter vid behov
VI SÖKER DIG SOM
- I dagsläget studerar på högskola eller universitet inom relevant område
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska då arbetsplatsen och företaget har en internationell utgångspunkt
- Har arbetslivserfarenhet av kundkontakt
Det är mycket meriterande om du tidigare jobbat med Salesforce och har lätt för att lära dig olika system eller dataprogram. Det är även meriterande om du har ett intresse för teknik och IT.
För denna rekryteringsprocess krävs det att du genomför två tester, MAP och Matrigma. Vi kommer att skicka testerna till dig som uppfyller kraven ovan och du kommer ha 48h på dig att genomföra dessa.
Personliga egenskaper
Som person lägger vi stor vikt vid att du är strukturerad, stresstålig, social och initativtagande samt har god samarbetsförmåga.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, 50% fördelat på förmiddagar/eftermiddagar
* Längd på uppdrag: ca 3-4 månader
* Placering: Sandhamnsgatan 63C, Gärdet i Stockholm
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om företaget här
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231