Student sökes till extrajobb som inköpsassistent

Arbetsbeskrivning

Läser du industriell ekonomi och har ett intresse att arbeta som inköpsassitent? Vill du jobba extra i en internationell miljö där utvecklingsmöjligheterna är stora? Läs vidare här!

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten som inköpsassistent kommer du att arbeta med till exempel:

- orderläggning
- fakturahantering
- kontering, attestering och korrigering av fakturor
- leveransbevakning
- uppdatering av artikelregister
- samla progressrapporter från leverantör

Detta är exempel på arbetsuppgifter för dig som inköpassistent, arbetet varierar beroende på aktuella ordrar hos företaget.

Om företaget

Vår kund är en känd, attraktiv arbetsgivare i Karlstad som verkar inom industrin. Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Din profil

För att vara aktuell för denna tjänst vill vi att du har:

Skallkrav:
- Pågående studier inom industriell ekonomi med minst två år kvar av utbildningen
- Goda administrativa kunskaper
- Mycket goda kunskaper IT-kunskaper då man arbetar i olika interna system

Meriterande:
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom till exempel logistik, lager, administration eller liknande

Personliga egenskaper:
Vi söker dig med intresse och driv och som brinner för att leverera med högsta kvalitet. Du har en mycket god organisationsförmåga och har lätt för att prioritera i ditt arbete. Du är en social lagspelare som trivs i samarbetet med dina kollegor!

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Tillträde: April eller enligt överenskommelse

Omfattning: Vid behov under terminerna, troligen heltid under sommaren

Lön: Enligt överenskommelse

Placeringsort: Karlstad

Sök tjänsten redan idag då den kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 2 mars 2015

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024

Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024

Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024