OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Lundbergs Fastigheter är ett av Sveriges ledande privata fastighetsbolag. Med långsiktighet som ledstjärna utvecklar vi attraktiva, hållbara stadsmiljöer i tio städer, från Göteborg i väst till Stockholm i öst. Vi tar ansvar hela vägen från vision till byggnation, förvaltning och ägande, och erbjuder citylägen inom tre affärsområden: Bostäder, Kontor samt Handel & Mötesplatser. Läs mer om oss här: https://www.lundbergsfastigheter.se/
Din roll
Som receptionist tillhör du ett härligt och sammansvetsat team bestående av 4 kollegor. Dina blivande kollegor är hjälpsamma och prestigelösa och ni bildar tillsammans Lundbergs Kontorsservice och Reception. Du kommer i denna roll att jobba extra vid sidan av dina studier och du blir då inbokad vid behov. Antal pass kan skifta från månad till månad men varje arbetspass är minst tre timmar långt. Du utgår ifrån Lundbergs fräscha och moderna lokaler i centrala Norrköping och arbetstiderna är 08:00 - 17:00.
Dina arbetsuppgifter är främst fokuserade på att ge en professionell och positiv service samt upplevelse till besökare, interna medarbetare men också personer som ringer in via växel och kundservice. Besökare som kommer in kan vara allt från hyresgäster till leverantörer och övriga kunder och du säkerställer då att de får ett positivt och bra bemötande. Även över telefon kan allt från kunder, leverantörer och hyresgäster höra av sig och då kan det gälla allt från serviceärenden till övriga felanmälningar eller att du ska koppla ett samtal vidare. Övrig tid säkerställer du att receptionen och kontoret i övrigt är rent och fint. Du sätter igång diskmaskinerna, tar hand om enklare posthantering, dukar fram frukt och kan även komma att ansvara för frukosten som intern personal erbjuds varje morgon.
Din profil
Vi söker dig som studerar på universitetsnivå och är i början alternativt i mitten av dina studier. Inriktning på studier är av mindre vikt utan vi lägger i denna rekryteringsprocess större fokus på dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet från serviceinriktade yrken som exempelvis reception, kundtjänst eller servering där du dagligen har pratat med och bemött kunder. Vidare ser vi gärna att du har god telefon- samt datavana och främst i Officepaketet och ett krav för tjänsten är att du obehindrat kan kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift.
Som person tror vi att du som söker är serviceinriktad, kommunikativ och prestigelös. Du har en professionell och positiv framtoning och är både hjälpsam och ödmjuk. Vidare är du lyhörd, ordningsam och nyfiken. Du vill lära dig mer om fastighetsbranschen och vågar även ta för dig och komma med egna initiativ. Slutligen är du även lösningsorienterad och flexibel då detta är ett extrajobb och arbetspass kan dyka upp med kort varsel.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig konsultchef. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)