OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven student som söker efter ett meriterande deltidsjobb, se hit! Vi söker nu för kunds räkning en administrativ assistent som är nyfiken på att lära sig mer om försäkringsförmedlar-branchen! Ansök redan idag, då vi jobbar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
I denna roll kommer du att få vara en del av en förening som är en branschorganisation för försäkringsförmedlare. Du kommer att ansvara över administrativa uppgifter så som administration kring medlemmar, kundregister, samt stötta upp med faktuering. Tjänsten är till årsskiftet med möjlighet till förlängning.
#
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer framförallt bestå av att administrera medlems- och kundregister och hålla dem uppdaterade. Du kommer även att stötta upp kollegor kopplat till fakturering.
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift då båda språken används i det dagliga arbetet
Det är meriterande:
* Om du har erfarenhet av WordPress
Personliga egenskaper vi lägger stor vikt vid:
* Prestigelös
* Problemlösare
* Noggrann
* Ansvarsfull
Övrig information
* Start: Juni
* Omfattning: Deltid, 16h i veckan
* Placering: Centrala Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231