Student som koordinator inom smyckesbranshen

Student som koordinator inom smyckesbranshen

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av ett superhärligt team där du kommer få möjlighet att utvecklas och få erfarenhet under din studietid? Detta är din chans att få arbeta med ett skönhetsbolag som säljer smycken och klockor och samtidigt ha ett superroligt extrajobb vid sidan av studierna. I det här teamet är alla lika viktiga för företagets framgång och de värderar det unika med varje medarbetare. Nu letar de efter en glad och social student som brinner för service och trivs med en självgående roll, som kan vara ytterligare en tillgång till teamet! Sök idag eftersom vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Som koordinator kommer du ansvara för företagets showroom inne på Birger Jarlsgatan i Stockholm. Det här är en allt i allo position; du kommer ha olika ansvarsområden och varierade arbetsdagar. Rollen kommer innefatta allt från kundtjänst till att fixa med orderutskick. Du kommer att ha hand om företagets info-mail där det kommer in allmänna frågor från kunder. Det kommer innebära mycket logistik hantering och utskick av online orders men även god systemvana eftersom du kommer ha kontakt med företagets kunder som i sin tur har olika system.

Du erbjuds


* En flexibel arbetsdag där du själv kan bestämma över dina tider
* Ett extrajobb som ger erfarenhet av flera olika områden inom koordination och service
* En ovärderlig möjlighet att knyta kontakter hos Academic Work såväl som hos kund.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ansvara för företagets showroom på Birger Jarlsgatan i Stockholm
- Packa orderutskick till företag
- Ta hand om kunder som kommer in och vill köpa något
- Hålla rent och snyggt i lokalen
- Organisera lagret
- Assistera vid möten

VI SÖKER DIG SOM
- Är student på högskola eller universitet och har minst 1 år kvar av din utbildning
- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift
- God data- och systemvana

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete.

Som person är du


* Kommunikativ
* Strukturerad
* Självgående


Övrig information


* Start: Omgående, långsiktigt
* Omfattning: 50% tillsvidare
* Placering: Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2023
  • Ansök senast: 20 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


22 november 2024

19 november 2024

19 november 2024