Student som vill bli Orangos kontorsassistent a.k.a. Trivselminister

Student som vill bli Orangos kontorsassistent a.k.a. Trivselminister

Arbetsbeskrivning

”Självgående, roligt, ansvarsfullt, en allt-i-allo tjänst där det aldrig riktigt går att förutspå vad jag kommer göra under dagen. Det märks direkt när jag (eller Moa) inte varit här en dag, vilket jag ser som ett kvitto på att det vi gör faktiskt gör skillnad – och det är ju roligt! Har också blivit rätt fling på att ringa samtal och skriva mail! Innan jag började här hade jag ingen aning om hur en IT-konsult jobbar, eller ens vad en kan förvänta sig av en kontorsmiljö, och eftersom det är min soon-to-be bransch har jag fått många insikter genom min roll som trivelminister.” – Så beskriver Hanna sin roll hos oss. Nu när både hon och hennes kollega Moa tar examen så är det dags för att finna deras två efterträdare! Så är du student och suktar efter ett lukrativt och meriterande extrajobb 2-3 dagar i veckan då är detta jobbet för dig.

 

OM TJÄNSTEN

Mitt i centrala Malmö på bästa adress finner du Orangos Malmökontor! Här har vi 1400 kvadratmeter till våra 90 konsulter (and still counting…) så att de kan göra allt det där som man ska kunna göra på ett seriöst kontor: jobba, ha möten och köra workshops med kunder men även fika, spela biljard, och dricka kaffe. Det är här du kommer in i bilden! Orango behöver någon som har koll på allt det där och ser till att kontoret är i tipp-topp-skick och sköter om allting ”runt omkring” så att våra konsulter kan fokusera på att leverera värde till våra kunder.

 

Exempel på arbetsuppgifter:


• Ta emot besökare och få dem att känna sig välkomna
• Se till att kontoret är representativt vilket innebär att titta till konferensrummen, fixa så att kaffemaskinerna alltid är laddade, sköta om köket och ta hand om disken
• Fixa med bokningar av möten/event
• Beställning och hämtning av fika/mat
• Kontakt med vaktmästare och fastighetsägare samt enklare kontorsfix
• Administration av exempelvis passerkort, parkering, kontorsutrustning
• Kontakt och uppföljning med leverantörer (ex. Städ, Frukt)
• Posthantering

Kort och gott: En allt-i-allo som ser till att alla trivs på jobbet, därav titeln: Trivselminister

 

DU ERBJUDS


• Ett flexibelt extrajobb där du till stor del kan påverka dina arbetstider (då ni kommer vara två på tjänsten pusslar ni själv ihop det efter vad som funkar bäst för både Orango och er)
• Ett företag med ambition att bli branschens bästa arbetsplats med vår värdegrund OPEN – Omtänksamhet, proffsighet, Engagemang och Nytänkande
• Ett friskvårdsbidrag som är stort nog att göra vilken bidragsfuskande politiker grön av avund
• 130 kr i timmen

 

VI SÖKER DIG SOM:


• Studerar på Malmö Universitetet eller Lunds Universitet/LTH och har minst 1 år av studier kvar (gärna med inriktning mot IT/systemvetenskap eller ekonomi så att ligger du nära tillhands för en rekrytering hos oss när du examineras)
• Har någon erfarenhet från att arbeta med service sedan tidigare och har ett utpräglat servicetänk
• Är initiativtagande och själv har lätt för att se vad som behöver göras här och nu
• Har ett öga för struktur och är duktig på att planera
• Inte är rädd för att ”hugga i” där det behövs oavsett om det är ett förråd som behöver tömmas eller kastas in i ett event och agera värd

 

DET PRAKTISKA

Start: Runt 1/6

Omfattning: 8.30-15.00, 2–3 dagar i veckan, men både tider och dagar kan variera efter både dina och Orangos önskemål. Under juli kommer det bli mindre arbete, då de flesta av oss på kontoret är på semester då.

Sista ansökningsdag: 14/4, men gå inte och dra på det. Vi läser alla ansökningar löpande och vi kommer försöka stänga denna rekrytering blixtsnabbt

Frågor kring tjänsten/rekryteringsprocessen: Anders Larsson, Talent Acquisition Manager, anders.bj.larsson@orango.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Orango
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2020
  • Ansök senast: 19 april 2020

Liknande jobb


Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024