OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är initiativtagande, serviceinriktad och med ett intresse för kundkontakt. Du får ett spännande, långsiktigt extrajobb med eget ansvar och inblick i finansbranschen. Start är 10/6. Ansök redan idag, då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Som kravhandläggare hos Entercard tillhör du avdelningen Collections, som har kontakt med kunder som är sena med inbetalningar. Collections erbjuder en service i form av påminnelse via telefon, där du och kund lägger en inbetalningsplan tillsammans. Teamet består av ett härligt gäng på ca 14 personer på heltid, och ca 7 personer på deltid. Teamet har kul tillsammans, stöttar och peppar varandra, och har bra sammanhållning. Kontoret är nyrenoverat, modernt och är beläget i centrala Stockholm.
Detta är ett långsiktigt deltidsjobb. Du kommer arbeta cirka 1-2 pass/vecka under terminerna, och heltid under vissa perioder såsom sommar och jul. Under sommar 2024 kommer du att gå utbildning i två veckor i början av juni (10-18/6) för att sedan jobba självständigt under vissa perioder av sommaren.
Som Kravhandläggare kommer du att:
* Hantera inkommande och ringa utgående samtal till kund där ni tillsammans lägger en inbetalningsplan. Du kommer även att svara på frågor om räkningar, påminnelser och kontoutdrag.
* Hantera administrativa uppgifter relaterat till ovan.
* Samarbeta med andra funktioner internt.
Du behöver vara tillgänglig för samtliga/majoriteten av dessa pass i sommar (arbetstider 08:30-17:00)
- v. 24 Hela veckan
- v.25
- Mån-tors
- v.28
- Mån 8/7
- Tis 9/7
- Fre 12/7
- v.29 Hela veckan
- v.30 Hela veckan
- v.31 Hela veckan
- v.33
- Tis 13/8
- Ons 14/8
- v.34
- Ons 21/8
- Tors 22/8
- Fre 23/8
- v.35
- Ons 28/8
- Fre 20/8
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1 år kvar av dina studier.
- Har ett intresse av att arbeta med service.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, då båda språken förekommer i arbetet.
- Har viss arbetslivserfarenhet sen tidigare.
Tjänsten passar dig som tycker om att arbeta med kundkontakt. Entercard ingår i en av de största bankkoncernerna i Sverige, så om du har ett intresse för branschen är det ett plus. Som person är du serviceinriktad, kommunikativ och du har god struktur i ditt arbete. Vidare är du en lagspelare.
Övrig information
- Start: 10/6
- Omfattning: Deltid, 1-2 pass/veckan. Under sommar och jul jobbar du heltid i perioder.
- Placering: Centrala Stockholm. För denna tjänst är det ej möjligt att arbeta hemifrån.
- Övrigt: För detta uppdrag kommer vi att begära ett utdrag ur belastningsregistret samt kreditupplysning.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231