OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du student och brinner för att leverera service i världsklass? Trivs du i en familjär miljö och gillar att få interagera och hjälpa andra människor? Då kan detta vara nyckeln till ditt nästa jobb!
CooperVision är en global tillverkare av kontaktlinser och levererar till några av Nordens största optiker med en strävan av att förbättra människors syn varje dag. Vår flexibilitet bidrar till att vi följer med i den ständigt föränderliga marknaden och våra kunders behov. För att kunna göra detta på bästa sätt krävs det medarbetare med skilda uppgifter som samarbetar, från vetenskapsmän och forskare till försäljare och kundservicemedarbetare. Vi står för en ljus framtid - för våra medarbetare, våra kunder och dem som använder våra kontaktlinser.
Om tjänsten:
CooperVision söker en kundtjänstmedarbetare på deltid. Du kommer att arbeta en till två dagar i veckan med flexibilitet för hel- och halvdagar. Under sommaren och även andra perioder kommer du kunna arbeta i större omfattning.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du ansvara för inkommande samtal via telefon såväl som email. Du kommer arbeta B2B och bearbeta beställningar, reklamationer och hjälpa våra beställare med frågor som kan uppstå. I samarbete med övriga interna avdelningar arbetar du för att lösa kundernas behov efter bästa förmåga.
Vem är du?
Vi tror att du som trivs i denna roll älskar service och vill ha en fartfylld arbetsplats. Du kommer få möjlighet att prata med många av våra fantastiska kunder - och därför är det viktigt att du trivs med att arbeta i en social kontext. Vi har stor förståelse för våra kunder och deras varierade vardag och vi tror att du likt oss är lösningsfokuserad. I rollen kommer du hantera ärenden parallellt och det är viktigt att du trivs i en miljö där du får prioritera och ta självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter. Är du organiserad och har bra siffersinne kommer detta vara en fördel för dig.
Hos oss på CooperVision värdesätts våra medarbetares idéer och initiativ. Vi söker dig som vill vara med och göra skillnad!
Vi tror att du:
- Har lätt för att kommunicera och ge utmärkt service via telefon och mail samt kan anpassa din dialog till varje kunds unika behov.
- Har en god svenska och engelska i både tal och skrift. Det är mycket meriterande om du kan tala danska, norska eller finska - har du någon av dessa språkkompetenser är svenska inget krav.
- Har mycket god administrativ förmåga och en vana av att arbeta med olika system.
- Studerar eftergymnasial utbildning på minst 50% , samt har minst 2 år kvar på din utbildning.
Vad kan du förvänta dig av oss?
CooperVision präglas av fyra värdeord - vi är hängivna, innovativa, flexibla och vänliga.
Vårt team i Göteborg präglas av en god sammanhållning med familjär stämning. Vi är engagerade i vårt arbete och möjligheten för dig som person att kunna påverka är stor. Det är genom våra gemensamma idéer som vi kan göra skillnad och medarbetares åsikter betyder mycket. Och vi värdesätter mångfald eftersom man kan se mycket mer när man har olika perspektiv.
Vår vision är att förbättra liv tillsammans med våra medarbetare. För att kunna göra detta strävar vi efter att utveckla vår personal - för det är vårt gemensamma team som gör skillnad. CooperVision uppmärksammas ständigt av branschorganisationer och av våra egna medarbetare som en utmärkt arbetsplats. Hos oss kommer du arbeta i fina lokaler i centrala Göteborg där du får möjlighet att trivas.
ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN
Start: April/mars 2023.
Omfattning: Deltid. En till två dagar i veckan och mer under sommarperioden.
Placering: Centrala Göteborg, Gårda.
Anställningsform: Detta är ett konsultuppdrag och anställning sker hos A-hub.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-Hub och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub. Vid frågor kontakta rekryteringsansvarig Agnes Stolt, agnes@a-hub.se.
Vi ser fram emot din ansökan!