Student till helpdesk, extra

Arbetsbeskrivning

StudentWork söker för kunds räkning en person till sin helpdesk.Vår kund har sin verksamhet inom utbildningsområdet, och finns beläget söder om Stockholm.Inom helpdesk hos vår kund kommer du att arbeta som first-line support där du tar emot ärenden främst inom IT och teknik.Du tar emot en felanmälan, registrerar ärendet och sedan tar servicetekniker över och löser problemet.Supporten sker via e-mail, telefon samt direkt över disk.Du kommer även att ta hand om utlåning av teknisk utrustning.Vi söker dig som brinner för service och tycker att det är roligt att möta människor!Du är stresstålig och gillar att ha många bollar i luften.Har du erfarenhet av liknande uppgifter från t.ex. callcenterbranschen är det en merit.Uppdragets omfattning är 1-2 halvdagar per vecka, och passar utmärkt för dig som studerar och vill ha ett roligt extrajobb.Då uppdraget ligger söder om Stockholm är det perfekt för dig som även bor eller går i skola här. Då uppdraget startar omgående ser vi fram emot din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentWork
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 17 september 2009
  • Ansök senast: 17 oktober 2009

Liknande jobb


5 november 2024

Teknisk support

Teknisk support

5 november 2024

Supporttekniker sökes till Skolverket!

Supporttekniker sökes till Skolverket!

4 november 2024