Student till Kundtjänst hos GANT

Student till Kundtjänst hos GANT

Arbetsbeskrivning

Är du en student som letar efter ett deltidsjobb under dina studier? Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst? Se hit!


OM FÖRETAGET
GANT är framtiden för amerikansk sportklädsel och har varit en pionjär inom preppy-stilen sedan 1949. Grundat av Gantmacher-familjen i universitetsstaden New Haven, Connecticut, revolutionerade GANT sättet världen klär sig genom att skapa ikoniska plagg inom amerikansk sportklädsel. Idag fortsätter vi att utmana konventioner och skapar kläder för modiga, nyfikna och kreativa människor - en gemenskap av människor som tror att man aldrig bör sluta lära sig.
GANT är närvarande globalt i över 70 marknader, med 600 butiker, 4 000 utvalda återförsäljare och ett team av 1 500 anställda globalt. Vi strävar efter att bli arbetsgivare av val inom premiumlivsstil och letar alltid efter nya passionerade människor att ansluta sig till deras team.

OM ROLLEN
Som kundtjänstagent för de nordiska marknaderna kommer du främst att stödja kunder via telefon och e-post. Du kommer att hjälpa GANTs kunder före, under och efter ett köp på måndag till fredag kl. 9-18. Du kommer att vara den första personliga kontaktpunkten till varumärket. Arbetspassen är antingen 4 eller 8 timmar. Den här rollen är en deltidstjänst med minst 2 dagar per veckamenmed möjlighet till att arbetamer under utförsäljningsperioderna så som under sommaren och vintern.
Innan dagpassen börjar kommer du att genomgå en introduktion, som äger rum under de vanliga kontorstiderna måndag till fredag kl. 9-17.

ANSVARSOMRÅDE
Stöd kunder med frågor relaterade till beställningar, produkter, butiker eller lojalitetsprogram, för att nämna några, vilket främst görs via Service Cloud.
Rapportera eventuella problem till E-handelsteamet och Kundtjänstchefen.
Överlämna ärenden och hanterade problem till det interna teamet.


VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen tror vi att du talar svenska och engelska flytande. Ytterligare språkkunskaper är en fördel. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller arbete på digitala plattformar.
Men framför allt tror vi att du är:• En lösning-orienterad snabb inlärare som kan hantera digitala plattformar.• Serviceinriktad och vänlig.• Kommunikativ och inte rädd för att be om hjälp.
Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan.

ÖVRIG INFORMATION:Start:Oktober/NovemberPlats: Stockholm under onboarding, HybridlösningAnställningsform: Detta är en deltidstjänst där du kommer att anställas som konsult via A-hub.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2024
  • Ansök senast: 8 mars 2025

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024