OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Fintechbolaget grundades för drygt 10 år sedan och ligger i framkant i sin bransch som tillhandahåller ett konto till konto-betalningslösning till företag som behöver hantera både inkommande och utgående betalningar till ens användare.
Arbetsuppgifter
- I din roll kommer du hantera tickets från kunder kring olika företagsspecifika frågor, exempelvis kontrollera transaktioner och åtgärda/rapportera problem
- Du kommer också kontakta kunder och informera om problem med transaktioner/transaktionsuppgifter
- I rollen kommer du även att hantera diverse administrativa uppgifter i Excel
Vi söker dig som
- Är studerande vid Universitet i dagsläget och har minst 1,5 år kvar av dina studier
- Vill och kan arbeta minst 2 dagar iveckan / 16h i veckan
- Har arbetat i en roll där du haft kundkontakt via mail och chatt
- Erhåller god dator
- Har goda kunskaper i Excel
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikationen sker på båda språken och är viktig i kontakt med kunder
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är orädd, initiativtagande, problemlösande och kommunikativ. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: Omgående
Anställningsform: Deltid & heltid i sommar (16h/veckan)
Tid: 8.00 - 20.00
Placering: Stockholm
För att snabbt komma in i företaget och arbetsuppgifter kommer du att få en onboarding i samband med start.
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.