OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pernod Ricard är ett av världens största företag inom vin- och spritbranschen och är verksamt i mer än 85 länder och har 100 produktionsanläggningar runt om i världen. Pernod Ricard Sweden AB tillhör Pernod Ricard och erbjuder ett komplett sortiment av välkända varumärken såsom ABSOLUT, Chivas Regal, Jameson, Havana Club, Martell och Jacob’s Creek. Pernod Ricard skapades 1975 genom en sammanslagning av de ledande franska anisproducenterna (Pernod och Ricard). Under 2008 förvärvades det statligt ägda Vin & Sprit. För mer information besök vår hemsida: www.pernod-ricard-sweden.com
Pernod Ricard is the world’s leader in the Premium spirits industry. It operates in more than 85 affiliates and 100 production sites all over the world. Pernod Ricard Sweden is a part of Pernod Ricard Northern Europe and has 60 employees in Stockholm. The company focuses on 15 key wine and spirits brands such as ABSOLUT, Jameson, Havana Club and Jacob’s Creek. For more information, please visit our website: www.pernod-ricard-sweden.com
Din roll:
I din roll som Kundservicemedarbetare kommer du att hantera orderläggning och returer i deras system. Du kommer även att stötta upp i deras kundservice och svara på mail och chatt och hantera övriga administrativa uppgifter som kan tillkomma i rollen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Hantera ordrar och returer i systemet
- Svara på telefon, mail och chatt
- Hantera övrig administration
Omfattning: Deltid, arbete vid lov och högtider
Placering: Liljeholmen
Start: Slutet av april/maj
Detta är ett konsultuppdrag då du kommer att vara anställd via oss på Clevry men uthyrd till vår kund Pernod Ricard fram till 2022/10/31 med möjlighet till förlängning.
Din profil:
Vi söker dig som studerar på universitetet, det är meriterande om du studerar inom ekonomi. Det är även meriterande om du sedan tidigare har arbetat i affärssystemet Navision. Vi ser gärna att du har arbetat inom servicebranschen sedan tidigare inom butik eller kundservice. Du behöver ha en god systemvana och grundläggande förståelse för Office och Excel. Som person ser vi gärna att du är lugn, drivande, social, metodisk och organiserad som person. Ett krav för rollen är att du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift.
Om Clevry:
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen:
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)