Student till service desk

Student till service desk

Arbetsbeskrivning

Är du studerande och har en fallenhet för problemlösning och god service? Kanske vill du smygstarta karriären genom att få in en fot på ett av nordens största IT-företag? Vi söker nu en ansvarstagande och driven student som ska arbeta deltid i Tietos Service Desk.

OM TJÄNSTEN
I service desken är det en självklarhet att hjälpa varandra att utvecklas och att alla bidrar till en härlig stämning. Vi letar efter en initiativtagande och driven individ som har lätt att bolla både studier och jobb samtidigt. Vi har höga krav på att vara tillgänglig minst två heldagar i veckan för denna tjänst. Initialt kommer du att gå bredvid en kollega i 3 dagar för att lära dig grunderna. Därefter kommer du få sitta och bemanna upp två dagar till innan du är på fötterna.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
* Du har som uppgift att på ett professionellt och pedagogiskt sätt hjälpa kunden med sitt problem, främst via telefon.


* Ditt jobb innebär även att du kommer att följa upp ärenden som du tagit dig an för att säkerställa att en lösning uppnås och att kunden får bästa möjliga service.
* Du förväntas vara tillgänglig 2 dagar i veckan mellan måndag - fredag.


VI SÖKER DIG SOM
Om du är serviceminded, gillar att lösa problem och har ett tekniskt intresse kommer du att trivas här! Kraven för tjänsten är att du:


* Kan jobba 2 dagar/vecka.
* Studerar minst 50% och har minst 1.5 år kvar av dina studier. Observera att du ej kommer vara aktuell för tjänsten om du ej studerar.
* Talar och skriver obehindrat på svenska


Som person är du hjälpsam och glad. Du trivs med att ha många bollar i luften och drivs av att lösa kluriga problem. Då arbetspass ibland kan uppkomma med kort notis ser vi att du är flexibel och ställer upp när det behövs. Du tar gärna initiativ på egen hand och har möjlighet att jobba två dagar i veckan, gärna fler.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med IT-support eller kundservice.

Som person är du


* Serviceminded
* Ansvarstagande
* Flexibel


ÖVRIG INFORMATION


* Start: omgående
* Omfattning: 2 pass/vecka
* Placering: Centrala Malmö
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Tietos önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

För denna tjänst kommer vi begära ett utdrag ur belastningsregister från dig.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2022
  • Ansök senast: 7 maj 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024