OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns möjligheten för dig som är student att jobba deltid som Receptionist hos vår härliga kund. Detta är en perfekt möjlighet för dig som är riktigt serviceinriktad, ordningsam och vill ha ett stabilt extrajobb vid sidan av dina studier. Sök tjänsten redan idag - urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Som Receptionist kommer du att bemanna vår kunds reception på deltid (50%) under vardagar. I din roll kommer du att vara företagets ansiktet utåt där du alltid bemöter företagets anställda och besökare med ett välkomnande leende och riktigt bra service. I din roll kommer du ha varierande arbetsuppgifter men den röda tråden i ditt arbete är att vara allmänt behjälplig kring olika service- och administration uppgifter. Några exempel på arbetsuppgifter är att hjälpa till med att hantera fakturor, bokningar, svara på frågor, ta emot besökare och lotsa dem rätt samt att se till att det är rent och snyggt i receptionen.
Arbetspassen kommer att variera mellan förmiddagar och eftermiddagar efter överenskommelse tillsammans med din arbetsledare - på så sätt har du möjlighet att anpassa dina jobbtider efter ditt studieschema. Tjänsten är på 50% så du förväntas arbeta 4 timmar per dag. Receptionen är öppen mellan kl.8 - 16:30 så dina arbetspass kommer att förläggas i relation till dessa tider. I samband med start kommer du att ges en bra introduktion för att du så snabbt och smidigt som möjligt lär dig din nya roll.
Du kommer att jobba på kontoret i Solna Strand - nära tunnelbanan!
Du erbjuds
- Ett meriterande extrajobb och möjligheten att knyta kontakter inför framtida arbetsliv
- En dedikerad och engagerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Du kommer att bistå kontoret med service och administrativ stöttning med arbetsuppgifter som bland annat:
* Hantera fakturor, bokningar och beställningar
* Vara behjälplig vid frågor
* Ta emot besökare
* Förbereda mat och tilltugg vid möten
* Hålla receptionen ren, snygg och presentabel
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar vid en eftergymnasial utbildning på minst 50%
- Har erfarenhet av kundservice
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då dessa används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du
- Har tidigare arbetat i reception, hotell/restaurang eller butik där du har vana av kundbemötande
- Studerar ingenjör eller Facility Management
- Har kunskaper i danska
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Öppen och välkomnande
- Ordningsam
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231