Student/deltidsjobb inom kundservice

Student/deltidsjobb inom kundservice

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Thorn. Tjänsten är en deltids/timanställning vilket innebär att du arbetar enligt överenskommelse med Thorn utifrån behov.

Om företaget:

Thorn PrivatFinans är ett varumärke ägt av Thorn Svenska AB som är ett etablerat konsumentkreditinstitut som specialiserar sig på att tillhandahålla privatlån till konsumenter. Utöver detta bedriver Thorn också försäljning och finansiering av hemelektronik och vitvaror och har en årlig omsättning på 200 miljoner kronor. Företaget grundades redan 1970 och tillhör den danska 3C Retail-koncernen som har 150 över anställda i Norge, Sverige och Danmark. Deras mål är att erbjuda sina kunder flexibla lösningar till en låg månadskostnad som är anpassade efter varje kunds unika behov. Thorn strävar efter att vara den självklara finansieringspartnern för sina kunder.

I Sverige har Thorn PrivatFinans sitt kontor i Solna Strand där 25 engagerade och drivna kollegor arbetar tillsammans i en familjär arbetsmiljö. Du erbjuds stora utvecklingsmöjligheter och att vara en del av en stark gemenskap. När du börjar hos Thorn genomgår du en introduktion och utbildning kring de regelverk som finns kopplat till kreditgivning och försäkringsförmedling, för att säkerställa att du agerar i enlighet med gällande lagar och riktlinjer.

Arbetsuppgifter:

Som kundservicemedarbetare hos Thorn är din huvudsakliga uppgift att hantera kundärenden via telefon, e-post och sms. Rollen innebär att du både ger direkt kundsupport och sköter tillhörande administration. Du kommer att möta en variation av frågor relaterade till olika typer av lån och finansiella lösningar vilket kräver att du är duktig på att gräva fram information och samarbeta med interna avdelningar för att lösa ärenden effektivt.

I rollen ingår även att utföra administrativa uppgifter som att hantera försäkringar, reda ut fakturor och arbeta med olika system. Eftersom du arbetar i en mindre och nära sammansvetsad organisation kommer du att ha ett nära samarbete med både säljteam och backoffice. Det innebär att du har många kontaktytor både externt som internt där du spelar en avgörande roll för såväl kundnöjdheten som det administrativa arbetet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi/juridik eller liknande, sedan minst 1 år tillbaka
• Arbetslivserfarenhet inom service med kunddialog
• God data- och systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska
• Meriterande med arbetserfarenhet inom lån, ekonomi eller försäkring

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är nyfiken, självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, är noggrann och har förmåga att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team, då du ser ett mervärde av att arbeta tillsammans med andra för att gemensamt hålla de deadlines som finns i arbetet.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Solna Strand
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2024
  • Ansök senast: 3 oktober 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024