Studenter i kundtjänstroll hos modern myndighet

Arbetsbeskrivning

Är du en social och utåtriktad student på jakt efter ett lärorik extrauppdrag? Skulle du vara intresserad av en tjänst där du får ge service och hjälpa människor i deras vardag? Har du möjligheten att genomföra en obligatorisk utbildning mellan 18 och 29 maj? Då ska du läsa vidare!

Beskrivning

Perido söker flera kundtjänstmedarbetare för ett studentuppdrag hos vår kund, en välkänd myndighet som ansvarar för ett viktigt samhällsuppdrag. Tjänsten är placerad på deras fina kontor i centrala Gävle.

I det här uppdraget kommer du att arbeta 1-2 pass i veckan och vill du arbeta mer finns ofta möjligheter till detta. I denna roll kommer du att vara ansiktet utåt för vår kund och fungera som en trygg vägledare för informationssökande privatpersoner. Du blir en del av myndighetens kundservicefunktion och kommer bland annat att besvara frågor per telefon, utfärda intyg, samt ta emot information som du lägger in i vår kunds system. Då målet är att ge alla de som ringer in den absolut bästa servicen kommer du att gå en obligatorisk introduktionsutbildning hos vår kund innan uppdraget drar igång, denna utbildning är på heltid och pågår under två veckor. Här får du lära dig mer om myndigheten samt möjligheten att utveckla din serviceförmåga och bli tryggare i din roll.

Självklart är du redan en person som är serviceminded och som tycker det är roligt att göra ditt bästa för att få människorna som du har kontakt med att känna sig bemötta på ett positivt och respektfullt sätt. Som kundservicemedarbetare kommer du dessutom att få stor nytta av dina pedagogiska och kommunikativa färdigheter såväl som ditt målfokus. Avslutningsvis tror vi att du är en social och utåtriktad person som trivs i en roll där resultatet regelbundet mäts och utvärderas.

För dig med den rätta serviceinställningen är vi övertygade om att det här ett utvecklande såväl som meriterande extrauppdrag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil

-Pågående högskole- eller universitetsutbildning
-Datorvana och goda kunskaper i Officepaketet
-Du är seviceminded och pedagogisk
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
-Meriterande med erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbete

Meriterande

-Meriterande med erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbete

Omfattning och tillträde

Extra, minst 8 timmar i veckan. Tillträde i mitten av maj. Tillsvidare under studietiden.

OBS! För att du ska vara aktuell för detta uppdrag är det viktigt att du kan delta i utbildningen som är på heltid i 2 veckor. Den kommer att hållas mellan 18 och 29 maj.

Ansökan

Du ansöker genom att skicka ditt CV samt ett kort personligt brev till serviceteam@perido.se

OBS! Frågor gällande arbetsplats samt ytterligare information om tjänsten kommer att ges i ett senare skede av rekryteringsprocessen. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. För övriga frågor så är du varmt välkommen att skicka ett mail till fraga@perido.se

För att din ansökan ska bli fullständig är det också viktigt att du fyller i och svarar på det frågeformulär som du får skickat till dig efter du skickat in din ansökan.

Märk samtliga ansökningshandlingar samt ämnesraden med ditt för- och efternamn.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 28 april 2015

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024