OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se
Om företaget
Nu har du chansen att bli en del av ett marknadsledande företag inom dryckesindustrin med ett framstående varumärke som ständigt utvecklas. Du kommer du att inneha en spännande roll och vara en viktig del av ett härligt team på huvudkontoret i södra Stockholm. Tillsammans med dina kollegor kommer du att arbeta i trevliga lokaler, där du kommer att utföra ditt arbete självständigt samtidigt som du har kollegialt stöd nära till hands för att diskutera och lösa eventuella utmaningar.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som innesäljare kommer du vara ansvarig för att utveckla långsiktiga kundrelationer och bidra till att skapa tillväxt för vår kunds kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att arbeta med merförsäljning mot kundens befintliga kunder genom att sälja in nylanseringar och kampanjer samt driva sortiment genom att öka synlighet och volym med hjälp av starka varumärken och utrustning och försäljningsmaterial.
Din profil
Vi söker dig som trivs med att sälja via telefon och drivs av att skapa nya relationer. Det är viktigt att du har erfarenhet av kundhantering, antingen genom en liknande roll eller tidigare servicearbete. Att behärska både svenska och engelska är ett krav då kunden är ett internationellt företag. Det är meriterande om du har arbetat i SAP eller annat CRM-system. För att trivas i rollen ser vi att du som person är positiv, kommunikativ, strukturerad och gillar att lära dig nya saker.
Rollen erbjuder deltidsarbete från maj till augusti med chans till förlängning. Under juni till augusti kommer det finnas möjlighet att arbeta närmare heltid. För att kvalificera till denna tjänst behöver du studera eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Ta chansen att bli en del av vårt team och skapa minnesvärda upplevelser tillsammans!
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Hanna Öberg via mejl: hanna.oberg@clwork.se. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.