Studenter se hit! Vi söker teknisk support till Jordbro

Studenter se hit! Vi söker teknisk support till Jordbro

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Nu har du chansen att bli en del av ett marknadsledande företag inom dryckesindustrin med ett framstående varumärke som ständigt utvecklas. Du kommer att inneha en spännande roll och vara en viktig del av ett härligt team på huvudkontoret i södra Stockholm. Tillsammans med dina kollegor kommer du att arbeta i trevliga lokaler, där du kommer att utföra ditt arbete självständigt samtidigt som du har kollegialt stöd nära till hands för att diskutera och lösa eventuella utmaningar tillsammans. Supportavdelningen präglas av en stark känsla av samhörighet och gruppsammanhållning!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk support kommer du att besvara frågor ifrån kunder genom att hantera inkommande ärenden via telefon och mail, som bland annat kan gälla frågor om kundregistrering, felanmälningar och fakturafrågor. Utöver att du kommer ge teknisk support via telefon kommer du även att registrera uppdrag till serviceteknikerna samt uppdatera information till kunder, därmed kräver arbetet hög servicekänsla. I rollen ingår även arbete i att administrera och dokumentera samtal och kundfrågor.


Din profil
Vi letar efter dig som brinner för att skapa fantastiska kundupplevelser. Som en individ som trivs i service- och kundsupportroller strävar du alltid efter att överträffa förväntningarna. Din noggrannhet och professionalism präglar ditt arbete och erfarenhet från liknande roller är definitivt ett plus. För att ta dig an rollen krävs flytande svenska, både i tal och skrift samt grundkunskaper i engelska. Din naturliga nyfikenhet och förmåga att sprida positiv energi gör dig till en uppskattad kollega. Du trivs i dynamiska och föränderliga miljöer där ingen dag är den andra lik.

Uppdraget är med start omgående till och med augusti. Ta chansen att bli en del av vårt team och skapa minnesvärda upplevelser tillsammans!

Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Hur går ansökningsprocessen till?
Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Cornelia Gästgivar via mejl: cornelia.gastgivar@clwork.se. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Stockholm AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 maj 2024
  • Ansök senast: 28 juni 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024