OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver förstärka vår personalgrupp med sociala studenter som kan arbeta extra som värd/värdinna hos vår kund i Karlstad under en festival den 20 augusti 2016. Du kommer att vara anställd som konsult i vår verksamhet och arbeta ute med kunden mellan klockan 13:00-00:00.
Dina arbetsuppgifter
Som värd/värdinna kommer du ansvara för att skapa en trevlig och rolig stämning på eventet som hålls på en takterrass. Kunden önskar att värden ser till att det är en stor tillströmning av människor och att dem som kommer får en trevlig stund.
Din bakgrund
Vi söker dig som är studerande och har minst ett år kvar av dina studier. Vi ser att du studerar eller bor i Karlstad. Rollen som värd är ett socialt och roligt extrajobb. Har du tidigare arbetat med service är det meriterande.
Dina egenskaper
Som person är du framåt, social och serviceminded då du kommer vara kundens ansikte utåt. Vidare är det viktigt att du är prestigelös och tycker om att träffa nya människor. Du gillar att ge service och har alltid ett leende på läpparna.
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström