OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Infobric Workorder. Du kommer att ha goda möjligheter att genomföra detta arbete vid sidan av dina studier. Du har även möjlighet att stötta upp under sommarperioden.
Om företaget:
Infobric Group är en nordisk digitaliseringspartner för ett hållbart samhällsbyggande. Vi tillhandahåller en verktygslåda av nyckelfärdiga tjänster som är redo att integreras i våra kunders digitala ekosystem. Vår mission är att skapa hållbara arbetsplatser, där de tjänster vi levererar gör jobbet säkrare och enklare för hundratusentals människor varje dag. 2021 fick Infobric nya ägare och blev en integrerad del av Infobric Group under namnet Infobric Workorder. Infobric Workorder är ett SaaS-bolag, och en del av Infobric Group, vars affärsområde och fokus ligger på digital orderhantering och projekthantering. Idag sysselsätter Infobric Workorder runt 40 medarbetare med fokus på att vidareutveckla våra tjänster mot framtiden och ta hand om de tusentals kunder som dagligen nyttjar våra system och lösningar för en enklare vardag. Vi befinner oss just nu på en spännande resa med en hel del förändringar i sikte.
Arbetsuppgifter:
Du kommer tillhöra supportavdelningen som idag består av två medarbetare och har som ambition att ge deras kunder förstklassig support via telefon, mejl och chatt. I denna roll kommer största fokus vara att hantera inkommande ärenden genom att besvara dem, lösa och stänga lättare ärenden. Det är viktigt att alla ärende dokumenteras noggrant. Du kommer även ha hand om administrativa uppgifter.
• Hantera och besvara inkommande samtal, mejl och chatt
• Dokumentera alla typer av ärende
• Ha hand om administrativa uppgifter
• Skapa användarkonton åt kunder
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
• God datorvana/systemvana
• Pågående studier inom IT, teknik, administration eller liknande
För att trivas i denna roll tror vi att din styrka är att du är uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Vi ser dig som en social person som har en god kommunikativ förmåga både skriftligt och muntligt. Du ska vara lyhörd, nyfiken men samtidigt krävs det att du är lösningsorienterad. Vidare är du noggrann och uppmärksam på detaljer och upptäcker sådant som andra ofta missar. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt. Som person är det en självklarhet att du prioriterar kunden i första hand och gör ditt bästa för att ge kunderna förstklassig service. Vid denna rekryteringsprocess kommer det att läggas stor vikt vid personlig lämplighet och personliga egenskaper.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund