OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du efter ett deltidsjobb vid sidan om studierna? Såhär svarar en av kundcentermedarbetarna hos Bonnier på frågan varför de trivs så bra på jobbet: "Det har varit ett jättebra jobb att ha vid sidan av mina studier. Härliga kollegor, frihet att själv planera min tid och förstående chefer som gör det bekvämt och roligt att komma in och jobba deltid. Dessutom är det väldigt skönt att ha en inkomst vid sidan av mina studiemedel". Hos Bonnier välkomnas du till ett team som värdesätter att ha roligt på jobbet samtidigt som de ger högklassig service via telefon till deras kunder över hela Sverige. Är detta tjänsten för dig? Ansök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Som kundcentermedarbetare kommer du arbeta inom Bonnier News Local, en del av Bonnier News. Här arbetar du mot Bonnier News Locals 40 olika tidningsvarumärken, bland annat Örebros lokaltidning Nerikes Allehanda. Mediebranschen är en bransch i förändring, och här finns därför möjlighet att på sikt påverka och delta i de kommande förändringarna.
På kundcenter i centrala Örebro sitter cirka 40 av dina framtida kollegor. Här välkomnas du till en energifylld arbetsplats med hjälpsamma kollegor som mer än gärna finns där för att svara på dina frågor. För att du ska få de bästa förutsättningarna för att prestera i din roll och vad som förväntas av dig kommer du att erbjudas en introduktion. Introduktionen kommer pågå i cirka tre dagar, därefter anpassas den efter dina förutsättningar, allt för att det ska vara tydligt och tryggt för dig.
Arbetet är på deltid 1-2 dagar (minst 8 timmar) i veckan under terminerna. Eftersom högsäsongen på kundcentret är under sommarmånaderna och vintermånaderna ser vi att du har möjlighet att arbeta mer under dessa perioder.
Du erbjuds
- Ett flexibelt deltidsjobb vid sidan av dina studier - perfekt för dig som är student och vill passa på att tjäna extra pengar!
Arbetstopparna på kundcenter är främst måndagar och fredagar. Du behöver därför vara tillgänglig för att arbeta minst ett pass någon av dessa dagar. Du kommer både kunna arbeta heldagar 8-17 men även halvdagar. Då det största behovet är förmiddagar förväntas du arbeta mellan 8-12, dock finns flexibiliteten att arbeta eftermiddag vid de tillfällen då förmiddag inte passar med ditt skolschema.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ge service via telefon till Bonnier News Locals kunder över hela Sverige
* Svara på frågor gällande prenumeration, adressändringar, fakturafrågor, digitalsupport och reklamation
* Administrera ärenden i systemen
VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på universitet eller högskola och har minst 1,5 år kvar av studierna, registreringsintyg behöver kunna uppvisas
- Har goda kunskaper i svenska, tal och skrift, för att kunna kommunicera med företagets kunder
I din ansökan vill vi även att du motiverar varför just denna tjänst intresserar dig!
Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom service eller med liknande arbetsuppgifter.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper
- Samarbetsinriktad
- Serviceinriktad
- Anpassningsbar
- Resultatinriktad
I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Ett personlighetstest kommer att ingå i processen.
Övrigt
- Start: Omgående
- Omfattning: Deltid, 1-2 dagar/veckan (minst 8 timmar), främst måndagar, onsdagar och fredagar. Du kommer både kunna arbeta heldagar 8-17 men även halvdagar. Då det största behovet är förmiddagar förväntas du arbeta mellan 8-12, dock finns flexibiliteten att arbeta eftermiddag vid de tillfällen då förmiddag inte passar med ditt skolschema. Eftersom högsäsongen på kundcentret är under sommar- och vintermånaderna ser vi att du har möjlighet att arbeta mer under dessa perioder. Behovet kommer även öka runt fakturaperioder (den 17-18 och framåt varje månad)
- Placering: Centralt i Örebro, Klostergatan 23
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231