Studenter till outboundteam på inkassobolag!

Studenter till outboundteam på inkassobolag!

Arbetsbeskrivning

Teamwork makes the dream work! Ett skepp kommer lastat med ett extrajobb där din uthållighet och servicekänsla verkligen kommer vara till nytta. Vi letar efter dig som har god telefonvana och är ödmjuk inför vilka människor du kommer i kontakt med. Det här outbound teamet jobbar tätt tillsammans och söker nu en kollega till gänget!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett inkassobolag som ägs av en norsk storbank, med både tryggheten av starkt kapital och möjligheten till flexibilitet och snabbrörlighet. De befinner sig nu på en stark tillväxtresa och vill stärka upp operations, närmare bestämt deras team inom outbound. Du kommer arbeta tillsammans med andra studenter utgående samtal till kunder med betalningssvårigheter i syfte att nå en betalningsuppgörelse. Idag består teamet bland annat av 8 andra konsulter från Academic Work.

Kontoret ligger centralt i Hammarby Sjöstad med närhet till ett flertal restauranger eller promenadstråk. Du kommer att jobba 2 dagar/vecka och passen är förlagda 11.30-15:30 eller 15:30-19:30.

Du erbjuds
- Ett flexibelt och meriterande extrajobb
- En dedikerad konsultchef och karriärpartner

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ringa utgående samtal
* Administrera samtal


VI SÖKER DIG SOM
- Student på universitet eller högskola, med minst två år kvar av dina studier
- Tidigare erfarenhet inom service
- Tidigare erfarenhet av kundtjänst och telefonvana
- Flytande kunskaper i svenska och engelska då du kommer använda språken i tjänsten

Det är meriterande om du har
- Jobbat med utmanande samtal

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Lyhörd och serviceminded
- Ansvarstagande
- Orädd

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2024
  • Ansök senast: 10 februari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024