OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du student och söker ett flexibelt arbete att kombinera med dina studier? Vill du utvecklas och öka din arbetslivserfarenhet genom nya spännande utmaningar? Brinner du för service och kan arbeta 2-3 dagar i veckan under terminerna?
Då har du chansen till att bli receptionist i någon av våra kunders fina lokaler i centrala Göteborg!
Vi ser helst att du är villig att satsa minst ett år hos oss och i gengäld erbjuder vi dig ett omväxlande extra arbete, en möjlighet att fylla på din CV och knyta kontakter inför framtiden.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Du blir upplärd på flera uppdrag ute hos våra kunder och du kommer att få möjligheten att bland annat arbeta som receptionist, växeltelefonist och internservice - därmed något för dig som gillar att agera spindeln i nätet!
Som konsult ute hos våra kundföretag, får du varierande och roliga arbetsuppgifter med fokus på service och administration.
Arbetet innebär klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare och vara behjälplig via telefonen, posthantering, inköp av kontorsmaterial samt konferenskoordinering.
Kvalifikationer
Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt söker vi glada och serviceinriktade personer med god kommunikativ förmåga.
Har du tidigare erfarenhet av telefoniarbete är det meriterande. Det är viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska samt har goda datakunskaper. Vidare är du van att arbeta självständigt, är ansvarstagande och är lösningsorienterad. Som ansiktet utåt både för kundföretaget och KFX HR-partner är det viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.
Övrigt
Urvalet av kandidater sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på telefon 031-711 98 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00