OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst i Helsingborg med start i november. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch? Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag!
Om jobbet
Du kommer att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Skåne. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med tjänsten uppskattar du kontakten med andra människor och brinner för service.
Som Service Manager kommer du att:
- Möta och hjälpa kunder att lösa olika bankärenden
- Guida och utbilda i olika digitala tjänster
- Vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom SEB
Tjänsten kommer att inledas med en gedigen introduktion både digitalt och fysiskt på kontoren för att du ska få rätt förutsättningar och komma in i din nya roll på ett bra sätt.
Om dig
Du trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Som person har du en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Viktiga egenskaper för tjänsten är att vara engagerad, effektiv och att kunna prioritera när det behövs. Du är kreativ och vågar testa nya lösningar. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen.
Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete där du kan kombinera dina teoretiska kunskaper med praktiskt arbete. Du är i början av din högskoleutbildning och har minst tre terminer kvar. Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är meriterande.
Viktigt för tjänsten är att:
- Du kan jobba minst 2 vardagar i veckan
- Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Om SEB
SEB är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att företag ska vara hållbara för framtiden. SEB strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där alla känner sig uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer. Läs mer om hur det är att arbeta på via www.sebgroup.com/career
Om anställningen hos Adecco
Tjänsten som Service Manager är ett konsultuppdrag med start i november. Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.
Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Erik Wictorin via 0736 84 76 73
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Service Manager, Kundtjänst, Rådgivare, Bank, Finans, SEB, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147