OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kan vara varierande beroende på vilken kund du arbetar hos. Var beredd på att du kan komma att arbeta med kundtjänst eller annat adminstrativt arbete. Du kan komma att arbeta på ett kontor med diverse uppgifter såsom dokumenthantering till att jobba i butik. Det viktigaste är att du är flexibel och arbetsvillig!
Din bakgrund
Vi önskar anställa någon som förstår vikten av att upprätthålla goda relationer. Som anställd har du en betydande inverkan på helheten och vi letar efter någon som tar sitt ansvar på allvar och är plikttrogen.
Eftersom arbetet är varierande och kan kräva olika färdigheter och insatser, söker vi någon som är beredd att ta itu med utmaningarna och som är villig att bidra till teamet på olika sätt. Vi uppskattar också en person som är villig att lyssna och lära sig, men som också kan ta initiativ och arbeta självständigt när det behövs.
För att passa för denna roll, behöver du ha en god kommunikationsförmåga både i tal och skrift på svenska och kunna interagera på ett professionellt sätt med kunderna.
Krav är att du har annan sysselsättning på minst 50% för att kunna arbeta som timanställd på Jovi. Önskvärt är att du kan vara tillgänglig 2-3 dagar i veckan.
Om företaget
Våra kunder finns i Göteborg. Urval sker löpande så tveka inte att söka redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ahmed Hersi
Marianne Rönnqvist