OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Heimstaden växer så det knakar och till vårt härliga gäng i Linköping söker vi nu en student som har tid att hjälpa oss att stärka arbetet med att skapa en trivsam och trygg boendemiljö för våra hyresgäster. Vi behöver dig som vill hjälpa våra urhyrare med diverse vanliga kontorsuppgifter. Vårt fastighetsbestånd i Linköping består idag av ca 2.600 lägenheter.
Vad innebär jobbet?
Jobbet är behovsanpassat och din arbetstid kommer att variera. Du kommer att avlasta våra uthyrare med administrativa uppgifter, allt från kopiering, arkivering, framtagande av diverse uppgifter ur system, svara i telefon och ta emot våra kunder. Vi arbetar i MS Office-paketet och Vitec.
Din profil
Du är en positiv och engagerad person som har viss erfarenhet av adminstrativa uppgifter. Du är ordningsam, servicemindet och strukturerad.
Heimstaden
Våra värderingar är oerhört viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss: https://heimstaden.com/jobba-har/
Ansökan
Personligt brev och CV välkomnas senast den 31 maj -21. Vi kan komma att göra löpande urval och intervjuer så vi välkomnar din ansökan redan idag.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller: https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Sahlberg