OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För dig med systemvana som söker meriterande och utvecklande deltidsjobb inom administration är det läge att avsätta 15 minuter för att läsa den här annonsen och ansöka om ditt nästa jobb! Vi söker just nu dig som är noggrann, strukturerad och serviceinriktad till en tjänst i Beijers växande team för artikeladministration i Häggvik norr om Stockholm. För den här tjänsten är starten omgående och därför tillämpar vi löpande urval. Då vi förväntar vi oss högt ansökningstryck är det inte läge att vänta med din ansökan. Ansök istället nu direkt och glöm inte en träffsäker motivering kring varför just du är rätt person för tjänsten.
OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kund Beijers räkning dig med god datorvana som har erfarenhet av arbete i affärssystem och söker ett deltidsjobb på norra sidan om Stockholm.
Tjänsten som artikeladministratör är nämligen på deltid och uppdraget är inledningvis 4-6 månader i Beijers nya och fräscha lokaler i Häggvik norr om Stockholm. Denna tjänst är för dig som är junior men har god datorvana och viss erfarenhet av att arbeta i affärssystem eller annan liknande systemvana.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som artikeladminstratör kommer du att vara koordinator för inkommande ärenden och följa upp att de blir genomförda i ERP systemet samt vara spindeln i nätet för kommunikation till andra funktioner på huvudkontoret samt filialer.
Detta innebär bland annat att upprätta, uppdatera, underhålla och ta bort artiklar i systemet.
VI SÖKER DIG SOM
För den här tjänsten kommer vi lägga stor vikt vid att du är rätt person för tjänsten. För att trivas i den här rollen kommer du in med ett driv och engagemang att utvecklas inom denna administrativa roll. Du är även serviceinriktad, noggrann, systematisk och flexibel.
Utöver ovan söker vi dig som:
* studerar på universitet eller högskola
* behärskar svenska mycket väl i tal och skrift
* har god datorvana och systemvana, gärna av ett ERP/affärssystem
* är noggrann, systematisk och flexibel
Övrig information
* Start: Omgående,
* Uppdragets längd: Inledningvis 4-6 månader
* Omfattning: Deltid cirka 50%, arbetstiderna är flexibla
* Placering: Häggvik
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Beijers önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231