OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för vår kunds räkning en person med erfarenhet av arbetet som ekonomiassistent och som letar efter nya utmaningar! Är du strukturerad, noggrann, serviceinriktad och har förmågan att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter inom ekonomi? Då kan denna tjänst vara precis det du söker, vi arbetar med löpande urval så tveka inte ansöka redan idag!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är en ledande distributören i Norden av installationsprodukter, verktyg och förnödenheter för installatörer, byggbolag, fastighetsskötare, industri- och kraftbolag samt offentlig sektor.
I denna roll kommer du tillhöra en ekonomiavdelning mot kundreskontra samt kredit. Du kommer tillhöra ett kunnigt team på 20 personer. Vår kund arbetar mot ett hållbart medarbetarskap där utbildning, hälsa, jämställdhet och mångfald.
#
Du erbjuds
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner
* Ett givande deltidsjobb vid sidan av studierna
* Ett långsiktigt konsultuppdrag på sex månader och om alla parter är nöjda med samarbetet finns det goda chanser till förlängning
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Betalningsfiler från bank
- Registrera inbetalningar
- Utreda felbetalningar
- Kravhantering
- Räntefakturering
Utöver dessa arbetsuppgifter kommer du även att ha mycket telefonkontakter med såväl kunder som den egna försäljningsorganisationen.
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på högskola eller universitet inom ekonomi
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av ekonomiassistent eller liknande
- Har kunskap i Excel
- Har mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift
#
För rollen värderar vi dina personliga egenskaper högt och söker dig som är
* Strukturerad
* Noggrann
* Ansvarsfull
* Självständig
Vidare har du en stark kommunikativ förmåga och trivs i en roll med breda kontaktytor. Du har inga problem att kommunicera med såväl kollegor som med kunder. Du är strukturerad och har en god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter, är prestigelös och hjälper till där det behövs.
#
#
Övrig information
* Start: September
* Omfattning: Deltid, 20 h i veckan
* Placering: Liljeholmen
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Ges senare i rekryteringsprocessen
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231