OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Studerar du inom ekonomi och vill ha ett meriterande deltidsarbete där du kan vässa dina ekonomikunskaper? Just nu söker vi dig som har tidigare erfarenhet inom ekonomi och administration samt är kommunikativ, lösningsorienterad och ansvarstagande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Vi på Academic Work söker nu för kunds räkning en studerande ekonomiassistent. Vår kund är en av Sveriges ledande rådgivare inom strategisk kommunikation och politiskt reformarbete. Med politik, teknik och kreativitet arbetar de tillsammans med organisationer och företag som vill förändra och förbättra samhället. De vill bidra till ett mer jämlikt och hållbart samhälle och tror på de mångas engagemang och initiativkraft. De erbjuder kommunikationstjänster som spänner över spetskompetens inom politik, teknik och kreativitet.
Idag är de en byrå med totalt ca 50 medarbetare med fokus på datadriven analys, Public Affairs, PR, storytech, aktivering och engagemangsdrivna kampanjer.
Detta är ett konsultuppdrag på 3 månader med utgångspunkt på 15-20h per vecka med start omgående.
Du erbjuds
- Ett meriterande deltidsarbete
- Att utveckla dina kunskaper inom ekonomi
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Kontering och avstämningar av leverantörsfakturor
* Utläggsredovisning
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar eftergymnasiala studier inom ekonomi eller liknande
- Har arbetslivserfarenheter av kontering av leverantörsfakturor
- Har goda kunskaper av Officepaketet
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
För att lyckas i rollen är du social, kommunikativ och snabblärd. Du tar egna initiativ för att utvecklas samt är lösningsorienterad. Vidare ser vi att du är noggrann och ansvarstagande.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Information om kund kommer senare i rekryteringsprocessen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231