Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som studerar ekonomi på eftergymnasial nivå och som är motiverad att ta dig ann ett långsiktigt deltidsuppdrag hos vår kund i fastighetsbranschen? Du erbjuds ett flexibelt och utvecklande deltidsjobb. Välkommen in med din ansökan idag!
OM TJÄNSTEN
Vår kund utvecklar och förvaltar lokaler som gör skillnad för sina hyresgäster. Idag finns vår kunds lokaler i bland annat Högdalen, Veddesta, Upplands-Bro, Uppsala, Enköping, Västerås, Flen och Eskilstuna. Målet för organisationen är att alltid söka den bästa lösningen för sina hyresgäster och anpassar sina hyreslokaler efter deras behov, inte bara för att optimera effektivitet och lönsamhet, utan även trivsel och arbetsglädje. De lägger stort fokus på hållbarhet och socialt ansvar i samhället genom att bland annat bara köpa in grön el och byta ut gamla oljepannor mot fjärrvärme för att minska miljöpåverkan, sänka värmekostnaderna och säkerställa en god funktionalitet på samma gång.
Idag jobbar det 55 personer inom organisationen och du kommer tillhöra ekonomiavdelningen där det idag jobbar redovisningsekonomer med flera. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att stötta upp hanteringen av** leverantörsfakturor med ansvarig chef. Det är viktigt att du som söker har möjlighet att vara flexibel första och andra veckan i månaden för att stötta teamet med ett större flöde mediefakturor.
Du erbjuds
ett flexibelt och lärorikt extrajobb som konsult via Academic Work, med goda möjligheter till ett långsiktigt uppdrag!
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera leverantörsfakturor
* Kontakt med förvaltare, tekniker och leverantörer
* Ad hoc-uppgifte
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar ekonomi på Universitet eller Yrkeshögskola och har minst 2 år kvar av studierna
- Har mycket goda kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift, då detta använda dagligen i arbetet
- Har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Har god systemvana
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av ERP-system
- Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande tjänst och samtliga arbetsuppgifter
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Ordningsam
- Ansvarstagande
- Intellektuellt nyfiken
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Information om kund delges i telefonavstämning
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231