OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som ekonomiassistent arbetar du med enklare ekonomiska uppgifter och får värdefull erfarenhet som kommer att stärka din framtida karriär. Du har möjlighet att utvecklas och öka din självständighet i ditt arbete över tiden. Om du vill lära dig - finns möjligheterna här!
OM TJÄNSTEN
Landros AB familjära kontor ligger i Åkersberga där du blir en del av deras trevliga team med god stämning. Här värdesätts du som inte bara är noggrann ut i fingerspetsarna men även kan prata om annat än jobbet på lunchen.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Landro AB. Uppdraget kommer att påbörjas i mitten av november på deltid och sträcka sig ca 1 år framåt. Du kommer att arbeta ungefär 2 dagar i veckan från deras kontor i Åkersberga.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Skicka samt kontera fakturor
* Registrera fakturor i affärssystemet Pyramid
* Organisera och administrera dokument
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har minst 1 år kvar på dina studier
- Har ett intresse för administration och ekonomi
- Talar och skriver obehindrat på svenska, då språket används dagligen på arbetsplatsen
- Har tillgång till bil eller annat fordon
Det är meriterande om du
- Har arbetat i affärssystemet Pyramid
- Har tidigare erfarenhet av fakturakontering
Som person är du:
- Noggrann
- Flexibel
- En Lagspelare
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Landro AB är idag ett företag som sköter flera McDonald’s restauranger, allt från drift till ekonomi. Landro AB vill vara ett expanderande företag med en sund ekonomisk tillväxt där personer kan växa och utvecklas inom organisationen. Inom bolaget är engagemang, öppenhet och kommunikation viktiga ståndpunkter mot både kunder och medarbetare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231