OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra och vill arbeta som ekonomiassistent vid sidan av dina studier? Vår kund som ständigt strävar efter att bli bättre och växa söker nu en glad ekonomistudent som kan komplettera deras team ett par dagar i veckan och avlasta med kontering av leverantörsreskontra. Välkommen in med din ansökan redan idag då urval sker löpande
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en ekonomiassistent för vår kunds räkning. Teamet består idag av fyra härliga kollegor som behöver stöttning i sitt arbete. De letar efter en energifylld kollega som kan komplettera dem och bli en del av ett team där de alltid ställer upp för varandra.
De behöver hjälp mellan 10-15 timmar i veckan utefter behov under hösten, men under våren så kommer arbetsbelastningen att öka och då förväntas man jobba ca. 20 timmar i veckan.
Du erbjuds
* Ett meriterande deltidsarbete
* En dedikerad konsultchef
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiassistent kommer du främst arbeta med leverantörsreskontra, men även stötta upp i andra områden när behovet finns. Det är även viktigt att du är en prestigelös person som kan tänka dig att hoppa in och hjälpa till med lite enklare uppgifter på kontoret.
Du kommer till exempel att:
* Arbeta med kontering av fakturor
* Arbeta med distrubution av fakturor
* Stötta de behov som finns på kontoret
Tjänsten passar dig som vill få chansen att utveckla dina ekonomiska kunskaper på ett växande företag.
VI SÖKER DIG SOM
* Har minst 3 terminer kvar av din ekonomiutbildning på universitet eller högskola
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra
* Har möjlighet att jobba 10-15 timmar i veckan nu under hösten, och möjligheten att gå upp till 20-25 timmar i veckan under våren samt gå upp till heltid under semestertider
* Mycket goda kunskaper i det svenska språket då det används i det dagliga arbetet
Som person tycker du om att bidra med en positiv stämning på kontoret och har ett stort driv i ditt arbete. Du tycker om att arbeta med siffror och har inga problem med att ta nya initiativ på kontoret. Vidare är du bra på att prioritera och strukturera upp ditt arbete.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: 10-15 timmar i veckan, vilket kommer att bli mer under våren
* Placering: Solna
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och xx önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231