OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du studerande ekonom som uppskattar eget ansvar och vill vässa dina kunskaper inom ekonomi i ett stort internationellt företag? Just nu söker vi dig som har tidigare erfarenhet inom ekonomi, är noggrann och driven. Känner du igen dig själv? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Vi på Academic Work söker nu en studerande ekonomiassistent till Afry.
Afry arbetar bland annat med att konstruera broar, byggnader, energilösningar och cirkulära system. Utöver detta är det viktigt för Afry att arbeta med en blomstrande kultur och möjligheter för samhället. De är närvarande i 40 länder globalt och har 19 000 medarbetare.
Denna roll är baserad på det svenska huvudkontoret i Solna. Där du kommer jobba med ett team på 11 personer, där 5 kollegor sitter i Solna och resterande är utspridda i Sverige. Teamet hanterar leveransavtal och hyresavtal för Afrys kontor där du kommer vara en viktig del med att stötta upp hantering av fakturor kopplat till hyra, parkering och el.
Detta är ett konsultuppdrag på 3 månader med utgångspunkt på 20h per vecka, där du får möjlighet att arbeta flexibla tider samt remote. Start senast mitten av december.
Du erbjuds
- Ett meriterande deltidsarbete
- Att utveckla dina kunskaper inom ekonomi
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Kontering leverantörsfakturor gällande hyra, parkering och el
* Uppdatering i vår avtalsdatabas gällande hyresavtal
* Behjälplig kring årsbokslut
* Ad-hoc admin
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar eftergymnasiala studier inom ekonomi eller liknande
- Har arbetslivserfarenheter av kontering av leverantörsfakturor
- Har goda kunskaper av Officepaketet
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Det är meriterande med tidigare erfarenhet av att arbeta i stora internationella bolag.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Strukturerad
- Ansvarstagande
- Nätverkande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Afry här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231