Studerande Junior utbildningsadministratör

Studerande Junior utbildningsadministratör

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av vår kund Addimas nya spännande initiativ inom öppna utbildningar? Addima söker en engagerad och driven utbildningsadministratör på deltid för att stödja i lanseringen av utbudet av öppna kurser. Som en del av teamet kommer du att ha ansvar för att planera, organisera och administrera olika kurser samt marknadsföra utbildningarna. Sök redan idag då det är start omgående!

OM TJÄNSTEN
Addima är ett mindre entreprenörsdrivet privatägt svenskt konsult- och utbildningsföretag. Addimas kunder är alltifrån små till stora privata bolag samt offentlig verksamhet. Affärsidén är att skapa förmåga och framgång för deras kunder. Detta sker utifrån beprövad metodik, innovativa verktyg och kundunik anpassning. Addimas övertygelse är att behandla medarbetarna med en mycket stor omsorg, erbjuda utvecklande arbetsuppgifter och skapa bra balans mellan arbetet och fritid och på så sätt bli ännu bättre i att åstadkomma ett fantastiskt värde för kunderna.

Addima Academy är webbplatsen för affärsenhet - Skills, där de fokuserar på att hjälpa individer att förbättra sina färdigheter och kunskaper inom Addimas kompetensområden. De lanserar ett utbud av öppna kurser som är utformade för att möta behoven hos deras kunder och hjälpa dem att nå sin fulla potential.

Du kommer främst att arbeta på distans, men viss närvaro vid deras utbildningsstudio i Kista kan förekomma. Addima erbjuder en stimulerande och entreprenörsdriven arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas i din roll. För rätt person finns det potential att växa och ta på dig större ansvarsområden.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Administrera kurser för öppna utbildningar
* Genomföra marknadsaktiviteter och följa upp marknadsföringsinsatser för att öka medvetenheten om utbildningar samt söka och annonsera efter nya utbildare och föreläsare
* Koordinera med föreläsare och utbildare för att säkerställa att utbildningsprogrammen genomförs på ett framgångsrikt sätt
* Hantera registrering av deltagare och administrera anmälningsprocessen samt fakturering
* Utvärdera utbildningsprogrammen och ge rekommendationer för förbättringar


VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande om minst 50% med minst 1 år kvar inom exempelvis inom administration, marknadsföring och försäljning
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift då det används i det dagliga arbetet
- Erfarenhet av att arbeta på distans och förmåga att använda digitala verktyg för samarbete, kommunikation, marknadsföring och andra relevanta ändamål

Vi lägger stor vikt vid personlig matchning för den här tjänsten. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Nätverkande
- Samarbetsinriktad
- Självgående

Övrigt
- Start: Omgående
- Omfattning: Tjänsten är på deltid och uppskattas till ca 5-8 timmar per vecka.
- Placering: Distans

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Addima är ett mindre entreprenörsdrivet privatägt svenskt konsult- och utbildningsföretag. Addimas kunder är alltifrån små till stora privata bolag samt offentlig verksamhet. Affärsidén är att skapa förmåga och framgång för deras kunder. Detta sker utifrån beprövad metodik, innovativa verktyg och kundunik anpassning. Addimas övertygelse är att behandla medarbetarna med en mycket stor omsorg, erbjuda utvecklande arbetsuppgifter och skapa bra balans mellan arbetet och fritid och på så sätt bli ännu bättre i att åstadkomma ett fantastiskt värde för kunderna.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2023
  • Ansök senast: 7 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 oktober 2024

5 oktober 2024