OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Läser du första eller andra året på Högskola/Universitet och vill kombinera dina studier med att arbeta som kundassistent på en av Gävles bästa arbetsplatser? Skulle även personer i din närhet beskriva dig som kommunikativ, serviceminded och positiv? Då kan detta vara uppdraget för dig!
Vi söker dig som studerar på minst 50% och har möjlighet att jobba heltid under sommaren, främst under perioden v.27-32. Ambitionen är att man redan under april påbörjar sin introduktion på timmar och arbetar vid behov under studiegången, 2-3 pass i veckan. Enligt vårt kollektivavtal är det viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som kundassistent på Gavlegårdarna har du daglig kontakt med kunder via telefon där du bemannar två linjer, felanmälan och övriga frågor. Genom ett välkomnande, omtänksamt och på ett mänskligt sätt tar du emot inkommande ärenden och löser de utifrån rutiner och processer. Det är ett omväxlande arbete där du bör tycka om att möta människor samt har ett intresse för samhällsansvar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
Svara på allmänna frågor om uthyrning och att söka bostad
Ta emot kunders frågor och utifrån det hjälpa kunder med tillhörande behov
Ge statusinformation om pågående ärenden
Betalningsärenden såsom hyresbetalningar, underhåll- och tillvalsbeställningar
Nyckel- och tagghantering
Uppsägningar av bostad, fordonsplats och förråd
Arbetstider
Uppdraget innefattar en upplärningsperiod på timmar med start i april, därefter heltid, främst under veckorna 27-32.
Efter semesterperioden är ambitionen att man ska kunna jobba 2-3 pass i veckan.
Arbetstider: 07:00-15:30 alternativt 07:30-16:00.
Kvalifikationer
Studerande på minst 50%
Vi söker dig som tycker om människor, är ansvarsfull och lägger stor vikt vid noggrannhet. Då du kommer att ha mycket kontakt med våra kunder vill vi att du är bra på att kommunicera, lyssna och visa empati. Du är en glad och positiv person som ser lösningar istället för problem och tycker om att arbeta i grupp.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-03-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt!
För information: Vid frågor rörande tjänsten är du välkommen att höra av dig till Admir Masic, admir.masic@randstad.se.
Om företaget
Gavlegårdarna är ett av Sveriges största bostadsbolag inom allmännyttan. Var tredje Gävlebo bor i våra bostäder som finns spridda över hela kommunen. Vi som jobbar här drivs alla av bolagets vision: Känn dig hemma. Den innebär att hyresgäster och medarbetare, men också Gävles invånare ska trivas med och hos oss. I hundra år har Gavlegårdarna bidragit till en bra livsmiljö för Gävleborna, det ska vi fortsätta med. När staden nu växer ska vi förvalta de bostäder vi har samtidigt som vi bygger många nya. Gavlegårdarna ska bidra till utvecklingen som säkrar framtidens bostäder.
Kundcentrum är en serviceorganisation och våra kunders väg in till Gavlegårdarna. Med vår kunskap löser vi kundernas direkta behov. Själva mötet med oss kan också få människor att må bättre och ett gott bemötande kan göra skillnad. För oss handlar det om tillgänglighet, service och kommunikation. Vi pratar också mycket om att ha med oss hjärtat och hjärnan i allt vi gör. Vår vision är att människor ska känna sig hemma i sitt boende likväl som i kontakten med oss och i ett växande Gävle!
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044