OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
”-Jag får energi och daglig utveckling av att möta människor med olika bakgrunder och nationaliteter och jag har själv möjlighet att påverka hur långt jag kan komma i företaget. När jag går till jobbet känns det inte som att gå till jobbet utan till en plats där vi umgås och skrattar.” Så beskriver en kollega hos Santander sin arbetsplats. Låter detta som något för dig? Är du student och har 1-2 års erfarenhet från kundinriktade tjänster och trivs med resultatinriktad uppföljning? Då är detta en perfekt tjänst för dig att kombinera med studierna samtidigt som du får värdefull erfarenhet att bygga på ditt cv med. Dessutom får du ett flexibelt extraarbete och får möjlighet att arbeta på en arbetsplats som satsar på dig!
OM TJÄNSTEN
Är du en driven student som triggas av att arbeta efter mål och med kundkontakt? Academic Work erbjuder dig nu en fantastisk möjlighet till ett flexibelt och meriterande deltidsjobb hos Santander som är en marknadsledande leverantör inom bank och finans. Academic Work söker för Santanders räkning 5 stycken kundtjänsthandläggare på deltid vid sidan av dina studier. Du får in en fot i bankvärlden och samtidigt chansen att ta del av en gemenskap där ni ständigt utmanar och uppmuntrar varandra för att nå maximal utveckling. Tjänsten startar med en 6 dagars betald obligatorisk utbildning under kontorstider. Omfattningen av tjänsten ligger på ett minimum om 40 timmar per månad.
ARBETSUPPGIFTER
Som kundhandläggare kommer du;
* Via telefon ta emot samtal från både nya och befintliga kunder för frågor kring sparkonton och fordonsfinansiering
* Vid inkommande samtal ge service och hjälpa kunden i deras ärende
Då prestation och utveckling är någonting som vår kund uppmuntrar kommer du även att kontinuerligt erbjudas uppföljning med din teamleader som coachar, belönar och stämmer av din egen utveckling. För att sporra sina anställda anordnas interna tävlingar och teamaktiviteter. Samtidigt eftersträvas en god sammanhållning där ni som team har gemensamma målsättningar och möter framgångar och motgångar tillsammans.
Utvecklingsmöjligheter:
På uppdrag hos vår kund Santander har du alltid någon som uppmärksammar dina styrkor och uppmanar dig att dela med dig av förslag till förbättringar. Framför allt kommer du till en plats där du vågar vara annorlunda, får göra din röst hörd och där skratt är en naturlig del av vardagen. Du får även möjlighet att bygga på ditt cv med värdefull erfarenhet inför framtiden redan under din studietid samtidigt som du får ett flexibelt deltidsjobb som är perfekt att kombinera med dina studier.
VI SÖKER DIG SOM
* Är student och har minst 1,5 år kvar av dina studier
* Har ett starkt intresse för kundrelationer och trivs med telefonkontakt
* Skriver och talar svenska för att kunna kommunicera med Santanders kunder
* Du har 1-2 års erfarenhet från tjänster inom kundservice och/eller butiksarbete, restaurang eller arbetat med kundhantering och service inom ett annat område. Förslagsvis har du arbetat på ett sommar-eller extraarbete inom serviceområdet.
* Mycket meriterande är om du arbetat via telefon alternativt arbetat med sparkonton eller med fordonsfinasiering. Vi ser även att du har ett fordonsintresse.
Som person drivs du av att arbeta efter mål och med kundkontakt och triggas av utmaningar i ditt arbete. Att du har lätt för att kommunicera och är en riktig team-player ser vi som en självklarhet!
* Tjänsten startar med en 4 dagars betald obligatorisk utbildning. Utbildningen sker på vardagar under kontorstid och för att vara aktuell för tjänsten ska du vara tillgänglig under utbildningsdagarna.
ÖVRIG INFORMATION
* Start: 9 november
* Omfattning: heltid under sommaren. Deltid 2 ggr/vecka, minimum 40 timmar per månad, långsiktigt
* Arbetstid: Arbetspassen ligger mellan måndag-fredag 09:00-17:00. Passlängen varierar mellan 5-8 timmarpass
* Placering: Solna Strand
INFORMATION OM FÖRETAGET
Santander Consumer Bank är en del i den globala bankkoncernen Banco Santander, en av de största bankerna i både Europa och världen med 107 miljoner kunder i över 45 länder. Santander har under de senaste tio åren utsetts till världens bästa bank tre gånger. I Sverige har vi 440 000 kunder och erbjuder sparkonton, privatlån, betal- och kreditkort samt lån och leasing för fordon. Santander i Sveriges har cirka 450 anställda och har kontor i Solna.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231