Studerande kundservicemedarbetare till Synsam

Studerande kundservicemedarbetare till Synsam

Arbetsbeskrivning

Synsam Group, det snabbast växande optik- och livsstilsbolaget i Europa, söker nu serviceinriktade studerande kollegor till deras butikssupport-team på huvudkontoret i Stockholm.
Vi söker medarbetare som vill utvecklas i ett bolag med stora tillväxtambitioner, positiv företagskultur och stort kundfokus!
Trivs du i en administrativ och stöttande roll och lockas av att arbeta på nordisk nivå i ett snabbrörligt bolag tillsammans med ett härligt team? Då vill vi träffa dig!

OM TJÄNSTEN
På butikssupporten är vi ett team om 11 personer som arbetar med att supportera Synsam Groups omkring 500 butiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Vårt mål är att leverera exceptionell service som får varje butik att känna sig sedd och vi arbetar engagerat med fokus på hög leverans av service.
Teamet arbetar med att supportera butiker från alla nordiska länder, främst via telefon och mejl. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att svara på frågor via mejl gällande Synsams erbjudanden och produkter: glasögon- och linsabonnemang till privatkunder, företagsavtal och e-handel. Frågorna berör allt från betalningar och leveranser, till kampanjer och uppdateringar i system.

Du erbjuds
- Ett flexibelt deltidsjobb vid sidan av studierna
- En dags gedigen introduktion på Synsams huvudkontor på Kungsholmen

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning och har minst 1 år kvar av studierna
- Du är positiv till naturen och att du alltid ger det lilla extra när det krävs och att du har förmågan att sätta dig in i olika situationer
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta i olika system
- Har du tidigare erfarenhet av arbete med kundservice / butik är det ett stort plus
- Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Det är meriterande om du även har kunskap i danska, norska eller finska.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2024
  • Ansök senast: 29 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024