OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en fena på att lösa administrativa uppgifter på ett självgående och effektivt sätt? Är du den kollegorna ringer när tekniken strular? Är du dessutom grym på kundbemötande? På OneLab får du chansen att använda dina skills och samtidigt vara med på vår tillväxtresa!
Vi på OneLab är mitt uppe i en väldigt spännande expansionsfas och söker nu en Administrative Business Coordinator. Här får du chansen att samla på dig arbetslivserfarenhet under studietiden, där du förstärker vårt Team Operations.
OM TJÄNSTEN
Som Administrativ Business Coordinator är din främsta uppgift att stötta teamet i det administrativa arbetet. Utöver detta kommer du även få rycka in och hjälpa till i andra delar av företaget. Bland annat kommer du att ansvara för kundutskick, ansvara för växeltelefonen och mail samt för av- och ombokningar. Dina arbetsuppgifter prioriteras i dialog med Head of Operations och Team Leads, och ditt schema planerar du ihop med närmsta chef och kollegor.
VI ERBJUDER DIG
- Ett flexibelt extraarbete inom health-tech.
- Att bli en del av ett härligt team som alltid hjälper varandra.
- Vara med på en framtidsresa där du tillsammans med ett passionerat företag är med och förändrar Sveriges företagshälsovård.
ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVARSOMRÅDEN
inkluderade men inte begränsade till)
- Kundkontakt för avstämning och planering inför Hälsoundersökningar.
- Kundutskick såsom inbjudningar, enkäter och provtagningsprodukter.
- Vara behjälplig med att skicka ut information och material till sjuksköterskor utifrån Team Leads hänvisningar.
- Hjälpa Head of Operations i rapportering av statistik angående kundnöjdhet.
- Stötta vid faktura- och kvittohantering.
- Vidare verkar du för hög kundnöjdhet utifrån teamets övergripande mål.
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på kandidat- eller magisternivå, gärna till sjuksköterska, inom HR eller inom säljbranschen.
- Har möjlighet att arbeta 50 % (ca 20 timmar i veckan).
- Har arbetslivserfarenhet av service eller administration, exempelvis som receptionist eller inom någon form av kundservice.
- Tycker om att koordinera och administrera olika arbetsuppgifter. Du är dessutom öppen för nya uppgifter som kan tillkomma med tiden.
- Har god förmåga att uttrycka dig såväl muntligt som skriftligt på både svenska och engelska, då du kommer att skapa interna samt externa dokument.
SOM PERSON…
- Är du positiv och lösningsorienterad och är inte rädd för att ta egna initiativ.
- Ser du alltid till att lösa de utmaningar som du ställs inför.
- Har du lätt för att lära dig nya digitala system.
- Kan du hantera stress och har förmågan att prioritera bland arbetsuppgifterna.
- Är du kommunikativ och noggrann.
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Plats: I centrala Stockholm, Torsgatan 13
Omfattning: Deltid ca 50%
Ansökan: Skicka in CV och personligt brev
Ersättning: Lön enligt överenskommelse