Studerande Office Coordinator till DOZ Apotek!

Studerande Office Coordinator till DOZ Apotek!

Arbetsbeskrivning

Är du en student som är ute efter ett flexibelt deltidsjobb inom administration? Som Office Coordinator på DOZ Apotek får du vara med och driva företaget framåt i en självständig roll. Vår kund söker dig som är noggrann och strukturerad samt har en god kommunikativ förmåga. Tjänsten tillsätts omgående så välkommen in ¬¬med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi för vår kund DOZ Apotek räkning en Office Coordinator på deltid tre dagar i veckan (ca 6-8h i veckan) med start omgående. I rollen kommer du få bolla olika arbetsuppgifter som att hantera allt från post och inköp till lättare administration.

DOZ Apotek är en del av Admenta Sweden AB och har funnits sedan 2010 och arbetar dagligen för ett friskare Sverige. Idag driver företaget drygt 70 fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. DOZ Apoteks ambition och vision är att alla skall få råd till en bättre hälsa. Det är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Kunden möter kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. Deras ledord är: Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum, vilka genomsyrar hela verksamheten.

Kontoret, som ligger centralt beläget mitt på Södermalm, är öppet och luftigt och präglas av en familjär stämning. Det är ca 45 medarbetare och alla sitter spritt i kontorslandskapet i vitt skilda roller, där du har möjlighet att få många kontaktytor.

Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag via Academic Work på deltid.

Du erbjuds


* En gedigen överlämning för bästa möjliga förutsättning att komma in i rollen på ett effektivt sätt
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande


ARBETSUPPGIFTER
Som Office Coordinator kommer du bland annat att arbeta med:


* Ta hand om kontorsbeställningar och kontorsadministration
* Posthantering
* Nyckelhantering till personal


VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande om minst 50% i minst 1 år till och kan arbeta måndag, onsdag och fredag ca 6-8h i veckan
- Har tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll, som exempelvis kontorsassistent eller receptionist
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Flytande i svenska i både tal och skrift då språket används i det dagliga arbetet

Vi söker dig som är


* Noggrann
* Strukturerad
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, ca 6-8h/veckan fördelat på tre dagar i veckan (mån, ons och fre) med flexibla kontorstider
* Placering: Stockholm, Rosenlundsgatan 54


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 april 2023
  • Ansök senast: 25 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 december 2024

Sommarvikariat som administratör reception

Sommarvikariat som administratör reception

30 december 2024

30 december 2024