Studerande Product Manager Assistant till Semper

Studerande Product Manager Assistant till Semper

Arbetsbeskrivning

Föreställ dig att du får möjlighet att arbeta med något som är viktigt och som gör skillnad. Mat är både viktigt och gör skillnad. Sempers vision är att alla ska ha rätt till bra mat. Naturligt god mat utan konstiga tillsatser. Vill du vara med och göra skillnad? Detta konsultuppdrag som Product Manager Assistant på deltid ger en utmärkt möjlighet för rätt kandidat att göra skillnad och utvecklas inom ett internationellt företag med en ledande position på den nordiska marknaden. Skicka in din ansökan reddan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en student som vill komma in och stötta upp på Sempers marknadsavdelning. Du kommer bli en del av ett glatt och ambitiöst team på fem personer som sitter i ett gemensamt kontorsutrymme på Sempers huvudkontor i Sundbyberg. Rollen som Product Manager Assistant har en koordinerande karaktär och innebär att du gtämst stöttar de två produktcheferna i artikeladministration.

Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Semper. Uppdraget är en deltidstjänst där du kommer arbeta ca 10 timmar i veckan.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Semper har över 250 artiklar och dessa måste vara uppdaterade för att konsumenter ska veta vad de köper samt vad produkterna innehåller. I denna rollen kommer du därmed bland annat få:


* Stötta produktcheferna i administrativa uppgifter som tex. artikeladministration
* Skickar data mellan Semper och kund som kvalitetsäkrar detta mot produkt
* Uppdatera information i syststem och Excel
* Främst stötta produktcheferna i Sverige men även de andra i norden


Denna rollen passar dig som är noggrann och systemvan. Du har även en god lösningsförmåga och är självgående.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en relevant eftergymnasial utbildning och har minst 1 år kvar av studierna
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Har en god systemvana
- Har goda kunskaper i Excel
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med artikeladministration

Det är meriternade om du har erfarenhet av att arbeta i GS1 och Validoo sedan tidigare.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, ca 10 h /vecka
* Placering: Stockholm, Sundbyberg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2023
  • Ansök senast: 22 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024