Studerande servicedeskmedarbetare till Kappahl!

Studerande servicedeskmedarbetare till Kappahl!

Arbetsbeskrivning

Letar du ett meriterande extrajobb inom IT och support vid sidan om dina studier? Har du det som krävs för att leverera service i världsklass? Om svaret är ja är det dig vi söker! KappAhl söker nu en servicedesk-medarbetare och erbjuder dig möjligheten att få jobba för ett av Nordens ledande modekedjor, så brinner du för mode och IT är detta din chans att få in foten!

OM TJÄNSTEN
Som servicedesk-medarbetare hos KappAhl kommer du att få möjligheten att vid sidan av dina studier hjälpa KappAhls butiker i hela Norden med IT-relaterade problem. Tjänsten är ett flexibelt extrajobb där du arbetar ca 2 gånger i veckan enligt dina önskemål. Arbetet är förlagt 17-20.30 under vardagar samt 9-19.00 under helger. Det förekommer även dagtid vissa veckor samt arbete under sommaren, det går således utmärkt att kombinera med studier. För att få en bra grund kommer du att inleda tjänsten med en gedigen introduktion.

KappAhl är ett av Sveriges ledande retailbolag inom klädbranschen. Det är ett företag som har varit med i matchen i över 60 år. KappAhl är ett bolag som har ca 400 butiker runt om i Sverige men också i Norge, Finland och Polen, med hundratusentals besökare i butikerna men också online.

Du erbjuds


* Ett väl anpassat arbete till studierna
* Möjlighet att få in en fot på ett stort bolag inom mode-industrin


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som servicedesk-medarbetare kommer du att vara baserad på KappAhls huvudkontor i Mölndal. Teamet kommer att vara riktat mot att supportera KappAhls internpersonal från butikerna när det kommer till IT-relaterade problem från hela Norden via telefon och e-mail.

Du kommer till exempel att:


* Supportera butiksmedarbetare via telefon och e-mail
* Registrera inkommande ärenden i Freshworks ärendehanteringssystem
* Generell support av IT relaterade problem


Tjänsten passar dig som gillar att jobba självständigt och ge förstklassig service. Vidare tycker du det är kul att på ett pedagogiskt sätt lösa problem och tvekar inte på att hoppa in där det behövs.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning med minst 2 år kvar.
- Har någon form av tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom service
- Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift.

Det är meriterande om du:


* Studerar en IT-relaterad utbildning
* Har tidigare erfarenhet av en liknande roll


Som person sätter du service i fokus och gillar att göra det lilla extra för att lösa medarbetares problem. Ditt driv och viljan att utvecklas värderas högt

#

Övrig information


* Start: Onboarding i mars
* Omfattning: Deltid
* Placering: Mölndal


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


11 oktober 2024

Kundtjänstmedarbetare - Nacka

Kundtjänstmedarbetare - Nacka

11 oktober 2024

11 oktober 2024