OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder.I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag, som har konsulter inom de flesta olika branscher.Vi på Adecco i Eskilstuna är ett härligt gäng bestående av fem personer med olika befattningar.Kontoret kännetecknas av arbetsglädje, prestigelöshet och en stor vilja att prestera.Vi behöver nu administrativ hjälp på vårt egna kontor, och söker därför en student som kan tänka sig att arbeta extra hos oss utöver sina studier. Arbetsuppgifter Du kommer att ha en stöttande funktion till både konsultchefer och rekryteringsansvarig.Vi arbetar alltid med flera rekryteringsprocesser samtidigt, och där kommer du hjälpa till med CV-granskning, urval och referenstagning.Du kommer även att stötta konsultcheferna rent administrativt kring tidrapporter och annat som vi är i behov av.Detta är helt klart en spännande roll för dig som är intresserad av rekrytering och administration, och som vill samla på dig ovärderlig erfarenhet inför arbetslivet.Vem söker vi?Vi söker dig som är programstudent på högskolenivå med en beteendevetenskaplig inriktning eller liknande.Tidigare erfarenhet av administrativt arbete är meriterande.Du är prestigelös och högpresterande, och trivs med att arbeta i ett högt tempo.I denna roll är det också viktigt att du är utåtriktad och har ett positivt förhållningssätt, och inte har några problem med att hugga i där det behövs. Vad erbjuder vi dig?Adecco erbjuder dig en timanställning i vårt studentbolag och en rolig tjänst på vårt egna kontor i Eskilstuna.Vi arbetar ständigt med uppdrag av olika karaktär, och inom Adecco finns det stora möjligheter till vidareutveckling. Intresserad?Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet med urval och intervjuer kommer att ske löpande.Tillsättning sker så snart som möjligt.