Arbetsbeskrivning
Björkbacken är ett familjeägt företag som består av en stugby, camping, vandrarhem, hotell och restaurang. Det är en modern anläggning med hemtrevlig karaktär, drivet av en familj som lägger stor vikt vid service, personligt bemötande och en positiv upplevelse.
Hotellet har 42 rum i olika kategorier, 46 stugor, 6 vandrarhemsrum och över 150 campingplatser. Sommartid är trycket stort på anläggningen och som mest arbetar ca 95 medarbetare på de olika områdena.
Vi arbetar alla tillsammans som ett team mot gemensamma mål och vår ambition är att varje gäst ska trivas och få en fin upplevelse hos oss.
För att passa på Björkbackens städavdelning behöver du vara ansvarstagande och kunna arbeta i ett högt tempo. Det är viktigt att du är serviceinriktad och social gentemot våra gäster.
Som stug- och servicehusstädare på Björkbacken arbetar du med att städa vårt nyrenoverade servicehus samt stugorna i vår stugby. Du behöver vara noggrann och effektiv, men även ha ett fint och öppet sätt mot våra gäster på området. Arbetet gäller vår högsäsong från mitten av juni till mitten av augusti, men vi har även behov av extrapersonal från mitten av maj.
Ett löpande arbete med urval och intervjuer kommer att påbörjas redan innan sista ansökningsdatum så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet gått ut.
Skicka ditt personliga brev och ditt CV till: allie.lundby@bjorkbacken.se
Vid frågor kan du även ringa 0492-79890