OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en självgående styrmontör som letar efter nya utmaningar? Vill du vara en del av ett framgångsrikt företag som värnar om sina anställda? Då kan du vara rätt person för Modern Styrteknik.
I rollen som styrmontör kommer du att arbeta med frihet under ansvar. Modern Styrteknik vill att det ska vara roligt att gå till jobbet.
Du kommer att arbeta med de flesta aspekter inom fastighetsautomation så som styrinstallation, elinstallation, apparatskåpsombyggnad och avprovning.
Du kommer att arbeta både självständigt och i team. Det förekommer både planerade arbeten och akuta ärenden. Du utgår hemifrån och dina arbetstider är 7–16 i Stockholm med omnejd. I dina arbetsuppgifter förekommer bland annat:
· Styr och reglerinstallationer
· Elinstallation
· Apparatskåpsombyggnad
· Felsökning
· Driftsättning av enklare system
· Kundkontakt
· Planering av egna jobb
För att lyckas i rollen ser vi att du har en elektrikerutbildning och ett ECY-certifikat. Du besitter ett B-körkort och har 4 års erfarenhet som styrmontör och är trygg inom rör, ventilation och el. Som person har du hög yrkesstolthet, är social och trivs med nya utmaningar där du inte är rädd för att prova dig fram för att hitta nya lösningar.
Om företaget
Modern Styrteknik grundades 2010. De utvecklar och levererar fabrikatoberoende fastighetsautomationslösningar från start till mål. Organisationen genomsyras av en lyhördhet och arbetar i tät kontakt med såväl, medarbetare som kund för att skapa effektiva, adekvata och hållbara lösningar. Ett mål för Modern Styrteknik är långsiktiga relationer med beställare och entreprenader, detta uppnås genom att leverera kvalitativa produkter och lösningar.
I denna rekrytering samarbetar Modern Styrteknik med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Lina Martinsson, lina.martinsson@jobway.se. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.