Subway söker en glad och noggrann Administratör, 50%

Subway söker en glad och noggrann Administratör, 50%

Arbetsbeskrivning

Vår verksamhet växer och vi behöver nya talanger!
Är du en glad och noggrann person med tidigare erfarenhet av administration? Har du ett starkt ordningssinne och förmågan att arbeta strukturerat och läsa/följa instruktioner? Om så är fallet, letar vi efter just dig för att vara en del av vårt Subway team.
Vi söker en stabil person som kan behålla lugnet och kontrollera sig själv även i stressiga situationer. Att kunna hantera tidspress och prioritera uppgifter på ett effektivt sätt är viktigt för oss. Vi tror på att skapa en positiv arbetsmiljö och sprida glädje till kollegor och våra franchisetagare.
Som administratör kommer du ha en central roll i vår organisation. Du kommer vara ansvarig för att hantera olika administrativa uppgifter och säkerställa att allt fungerar smidigt. Din noggrannhet och förmåga att hålla ordning på detaljer kommer att vara till nytta för oss.


Om oss
Subway är världens största snabbmatskedja med restauranger i över 100 länder. I Sverige finns ca 160 restauranger och målet är att öka antal restauranger de kommande åren.
Resty Nordic AB är en organisation under ledning av Nordic Bites Group OY som tillsammans ansvarar för över 350 restauranger i Sverige och Finland.


Vem är du och vad förväntar vi oss av dig?
För att trivas och lyckas i rollen som administratör hos oss är det viktigt att du har följande kvalifikationer:
- Tidigare erfarenhet av administration och/eller handläggning.
- Strukturerad, ordningsam och noggrann – dvs planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar.
- Lugn och kontrollerad i stressituationer eller pressade situationer. Behåller ett realistiskt perspektiv på situationer och fokuserar på rätt saker.
- God samarbetsförmåga, dvs arbetar bra med andra människor. Relaterar sig till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.
- Serviceinriktad, dvs lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar.
Subway är ett amerikanskt företag, så vi förväntar oss att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Som person bör du vara självgående, driven och kommunikativ. Du skall tycka om att träffa nya människor och känna att det är givande att hjälpa andra.
Att du har förmågan att uttrycka dig professionellt i både tal och skrift är ett krav.


I de huvudsakliga ansvarsområdena ingår:
Översätta dokument från engelska till svenska
Korrekturläsa dokument
Lära dig mer om hur Subway fungerar
Administrera olika avtal mellan franchisetagare och Subway
Se till att dokument och handlingar är korrekt ifyllda innan de skickas vidare till berörda mottagare
Arbeta nära Leasing & Franchise manager och Operation Manager
Jobba ihop med ett härligt och glatt gäng


Hur blir jag framgångsrik här?
Att hjälpa vår Leasing & Franchise manager och vår Operation manager med diverse administrativa uppgifter kommer att vara det primära.
För att bli framgångsrik i rollen ser vi också att du är bra på att utveckla och bibehålla relationer på alla nivåer inom teamet och företaget. Viktiga egenskaper är att du är stresstålig och strukturerad och har lätt för att prioritera. Det viktigaste är att det blir rätt och riktigt!
Du motiveras av att bidra till Subways framgång och trivs i ett sammanhang där du får ta stort ansvar. Du kommer ha många kontaktytor så du bör trivas i en miljö med mycket social kontakt och där du bygger förtroendefulla relationer.


Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder en spännande möjlighet och en dynamisk miljö att bli en del av Subway®-familjen. Du kommer att få stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig att lyckas i ditt uppdrag som administratör.
Vi strävar efter att upprätthålla en positiv och stödjande atmosfär där du kan utveckla din karriär och vi är mycket stolta över vår personal.
Om du är redo att ta på dig den här utmaningen och bidra till att skapa fantastiska upplevelser för våra franchisetagare och kollegor, skicka in din ansökan redan idag!


Start: Augusti/september
Placering: Göteborg, Östra Hamngatan 52
Omfattning: 50% med möjlighet till förlängning
Anställningsform: Provanställning 6 månader, därefter deltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vill du bli en nyckelperson i vårt engagerande lag?
Du är välkommen e-posta ditt CV, personliga brev och foto senast 14 juli 2023 till: job@subway.nu
Skriv ”Administratör” i din ansökan.
Urval och intervjuer kommer först att ske efter den 17 juli 2023 pga semestertider.

Vi hälsar dig välkommen till Subway®!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resty Nordic AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juni 2023
  • Ansök senast: 16 juli 2023

Postadress

Östra Hamngatan 52
Göteborg, 41109

Liknande jobb


20 november 2024

Servicetekniker

20 november 2024

Koordinator till Almega i Göteborg

Koordinator till Almega i Göteborg

18 november 2024