Success Manager till Offerta.se!

Success Manager till Offerta.se!

Arbetsbeskrivning

Offerta.se är Sveriges största marknadsplats för leverantörer och köpare av tjänster med över 20 000 anslutna företag och 75 000 potentiella tjänsteköpare årligen. Offerta.se förmedlar uppdrag såväl inom Bygg-, Städ- och Transportindustrin som inom IT, Inredning och Redovisning/Revision.
Sedan starten 2008 har vi förmedlat över 1000 000 offerter till 300 000 tjänsteköpare.
Offertas framgång består av sina kunders framgång.
Vi söker därför nu Success Managers som hjälper våra kunder att bli framgångsrika genom våra produkter och tjänster!
Du kommer att hjälpa, främst nya, men även befintliga kunder, att komma igång med Offertas produkter och tjänster, innan du lämnar över företagen till våra Growth säljare.
Ditt jobb går ut på att;
– Grundligt utbilda och navigera våra kunder i deras kundkonto.
– Presentera all befintlig funktionalitet på kontot och det som löpande utvecklas och lanseras.
– Se över och förädla våra kunders offertmallar.
– Se över och förädla våra kunders digitala profil. På Offertas sida och i övrigt.
– Hålla nära kontakt med kunderna för att hålla dem aktiva i tjänsten samt förhindra missförstånd.
Även om du inte är i en säljroll, kommer du att ingå i vår Säljavdelning och i ett team bestående av en teamledare och flera Success Managers. Din vardag består både av fysiska kundmöten och remote. I arbetet kan resor utanför Stockholm förekomma.
Din bakgrund
– ​Du har tidigare erfarenhet av onboarding, kundservice och/eller försäljning.
– Du är bekväm med och har tidigare erfarenhet av att hålla presentationer.
– Du har CRM-vana.
– Du behärskar såväl svenska som engelska flytande i tal och skrift.
– Du har datorvana och behärskar Microsoft Office produkter.
– Meriterande är om du har erfarenhet inom något grafikprogram.
– Meriterande om du talar fler språk än ovanstående.
– Du har B-körkort.
Som person är du
– Flexibel och bekväm att bemöta frågor, liksom söka svar.
– Självmotiverad och målmedveten.
– Trygg, pedagogisk och en förtroendegivande kommunikatör.
– Flexibel och har möjlighet att göra flerdagsresor över hela landet.
– Bekväm med kundkontakt, i fysiska möten liksom i telefonmöten.
– Proaktiv, strukturerad och ansvarstagande och självgående i ditt arbetssätt.
– Rådgivande, förbättringssökande och tålmodig.
– Passionerad och intresserad av att identifiera kundernas utmaningar och behov, samt föreslår förbättringar.
– Du lyssnar på kunden, sätter upp mål samt analyserar och kommer med idéer.
– Energisk, glad och entusiastisk.
Vi erbjuder dig
– En dynamisk arbetsplats och en stimulerande vardag, med goda utvecklingsmöjligheter och kompetensutveckling.
– Fast månadslön.
– Möjlighet till rörliga moment vid KPI-förbättringar.
– Generöst friskvårdsbidrag.
– Kontor i centrala Stockholm.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Work Talent Partner
0702295353
Rekryteringsansvarig Annie Åström
0707905353
Rekryterare Sissela Niklasson

Sissela Niklasson

Rekryteraringsansvarig Annie Åström
086788806
Rekryteringansvarig Annie Åström
086788806
Rekryteringsansvarig Annie Åström
086788806
Rekryterare Annie Åström
086788806
Rekryteringsansvarig Annie Åström
0707905353
Rekryterare Annie Åström
0707905353

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TALENT&PARTNER AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 16 juni 2020
  • Ansök senast: 30 juni 2020

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 8, 5tr
STOCKHOLM

Postadress

Birger Jarlsgatan 8, 5tr
STOCKHOLM, 11434

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024