OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SUEZ är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering på lokal, nationell och global nivå. Läs mer om vår verksamhet i Sverige och i världen, våra värderingar, vår historia och vårt kundfokus på www.suez.se. Här finns även information om våra lediga tjänster. Gå till 'Karriär'.
Rekryteringen är ett samarbete mellan SUEZ och Jefferson Wells en del av ManpowerGroup och du blir direktanställd hos SUEZ.
Suez Recycling AB behöver förstärka med två nya kollegor till sitt kontor i Saltsjö-Boo i Nacka.
Om Tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare/administratör deltar du i den dagliga verksamheten med huvuduppgift att bemanna vår kundtjänst som servar våra kunder i Region Öst (stor Stockholm). Du kommer att arbeta med utgångspunkt från kundernas krav och förväntningar inom ramen för givna mål och riktlinjer. Gruppen består av 15 kundtjänstmedarbetare på kontoret i Saltsjö-Boo.
Övrigt om Tjänsten
Du arbetar i SUEZ verksamhetssystem med orderhantering där du gör ändringar, planering av transporter och leveranser.
Du är kunden behjälplig med diverse frågor kring deras avfallshantering och de tjänster vi erbjuder och försöker alltid ha goda relationer med våra kunder, myndigheter och andra intressegrupper.
Du hanterar kundreklamationer och avvikelser i vårt ledningssystem.
Du administrerar och hanterar fakturafrågor, statistik, prishantering/avtal enligt underlag från vår säljavdelning.
Du kommer arbeta både självständigt men även i grupp och avdelningen arbetar efter uppsatta mål centralt, regionalt och lokalt.
Vi söker dig
För att trivas långsiktigt i tjänsten är det viktigt att du vill vara med och driva verksamheten framåt, förbättra samt utveckla det dagliga arbetet och att du har följande egenskaper, erfarenheter och utbildning,
Hög servicekänsla och god social kompetens samt är prestigelös.
Arbeta självständigt och tar egna initiativ samt är lösningsorienterad.
Gillar ett högt tempo samt har arbetat i miljöer där arbetsbelastningen periodvis är hög och intensiv.
Flera års yrkeserfarenhet alternativt utbildning i kombination med något/några års yrkeserfarenhet inom administration och kundtjänst.
Det är meriterande om du har erfarenhet från kundorienterad verksamhet och miljöservicebranschen.
Du har goda kunskaper i MS-Office och får gärna ha erfarenhet från affärssystem samt behärskar svenska språket flytande i tal och skrift.
Vi erbjuder
Detta är en ansvarsfull och spännande tjänst i ett framgångsrikt företag. Hos oss får du möjligheten att arbeta med omväxlande, intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (40 tim/vecka). Arbetstid är vardagar mellan 7-16.30. Tillträdesdag; omgående.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Sök tjänsten idag!
Detta är ett samarbete mellan SUEZ och Jefferson Wells. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotte Åvall på telefonnummer: 08 452 33 74 eller via e-post: charlotte.avall@jeffersonwells.se. Vi arbetar med ett löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Thomasson
+46702312805
Charlotte Åvall
+46 8 452 33 74