OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu nya drivna kundtjänstmedarbetare till vår uppdragsgivare HBO Nordic. Om du är en fena på kundbemötande och älskar att ge god service och bidra till en god arbetsmiljö, då är detta ett jobb för dig!
OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE
Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon och mail. Du kommer aktivt lyssna in vad kunden behöver hjälp med, felsöka åt kundens vägnar och lösa kundens problem efter bästa förmåga.
Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. För att klara rollen behöver du ha goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, eftersom en stor del av den interna kommunikationen är på engelska.
VI SÖKER DIG SOM...
.. har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.
Tempot kan tidvis vara högt då vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är lösningsorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. Du bör kunna hålla många bollar i luften då det är stor variation på vad våra kunder behöver hjälp med. Kvalifikationer:
- Godkända betyg i svenska 1/svenska A samt engelska 5/engelska A
- God datorvana samt goda kunskaper i MS Office.
- Goda språkkunskaper i svenska, muntliga såväl som skriftliga
- Goda språkkunskaper i engelska, muntliga såväl som skriftliga
Meriterande:
- Tekniska färdigheter/intresse
- Erfarenhet av försäljning eller serviceyrken
- Och självklart ett intresse för film och serier du kan briljera i!
START: Omgående
PLACERINGSORT: Solna
ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning, omkring 50%.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 10:00-20:00, helger 12:00-18:00
LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen med möjlighet till bonus
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-04-17
Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.
Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780