Sunnex Equipment AB söker Teknisk Innesäljare

Sunnex Equipment AB söker Teknisk Innesäljare

Arbetsbeskrivning

Just nu rekryterar vi en Teknisk Innesäljare till Sunnex Equipment AB i Karlstad.

Är du social, tekniskt intresserad och administrativ, samt vill arbeta på ett välmående företag? Då är du välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande.

Sunnex utvecklar, producerar, marknadsför och säljer arbetsplatsbelysning, maskinskor och arbetsplatsmattor. Både i form av standard och kundanpassade produkter och lösningar för krävande användare och miljöer. Tillsammans med lokala distributörer och återförsäljare erbjuder de högkvalitativa produkter till kunder runt om i världen.

Om tjänsten
Som Innesäljare hos Sunnex får du en varierande roll.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att innebära:
• Orderhantering och leveransinformation
• Besvara kunders frågor om produkter mm via telefon och mail
• Utforma sälj- och marknadsunderlag
• Hålla hemsidan uppdaterad med aktuell information
• Vara behjälplig med inköp och inleverans

Tillträde för tjänsten är omgående eller efter överenskommelse. Resor kan förekomma.

Vem är du?
Vi söker dig som vill ha kontakt med kunder och har en teknisk bakgrund, alternativt inom el eller mekanik, antingen genom utbildning eller arbetslivserfarenhet. Du har mycket god datavana, gärna med erfarenhet av Monitor. För att passa i rollen behöver du vara prestigelös och kunna stötta dina kollegor, till exempel vara behjälplig med montering vid behov. Du är naturligt serviceinriktad och social, men också noggrann och en god administratör.

Det är krav på att du talar och skriver engelska obehindrat, då merparten av kunderna är internationella. Det är meriterande men inget krav om du har kunskaper i tyska, franska eller spanska. Har du även tidigare erfarenhet av arbete med hemsidor samt kunskap om belysning är även det meriterande. Körkort är ett krav.

Om verksamheten
Att hitta rätt person till rätt plats - det är vår kärnkompetens. Vi rekryterar chefer och specialister till praktiskt taget alla branscher, små som stora företag, inom såväl privat som offentlig sektor. Har du rekryterats av Poolia vet du att vår process är kvalitetssäkrad. Våra rekryterare kan din bransch, därför tar vi totalansvar för alla moment, från kravprofil till uppföljning. Men viktigast av allt är förstås resultatet: att du är rätt person på rätt plats.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2020
  • Ansök senast: 25 november 2020

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024