OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kongahälla Center slog upp portarna i mars 2019 och är den största handelssatsningen i regionen på över 10 år. Fastigheten är fördelad på 4 plan och innehåller både butiker, restauranger, gym, vårdcentral och kontor.
Kongahälla Center har snabbt blivit en populär destination och besöks årligen av över fem miljoner besökare. Kongahälla Center ägs av Göteborgsbaserade Adapta Fastigheter AB samt pensionsbolaget Alecta.
Läs mer om oss på www.kongahallacenter.se
VAD SKA DU GÖRA?
Som vårt kontors super-doer, ekonomiassistent och intern koordinator kommer du vara avgörande för Kongahällas centrumledning. Du kommer syssla med olika arbetsuppgifter så som:
• Leverantörsreskontra, fakturering samt löpande bokföring
• Framtagning av rapporter och ekonomiska nyckeltal
• Förbereda och administrera enklare hyresavtal (parkeringsplatser, förråd, skyltplatser osv.)
• Presentkortsadministration
• Administrera och uppdatera CRM (intern app)
• Övergripande kontorsansvar
• Administrativt stöd till centrumchef och VD
VI SÖKER DIG SOM:
Är en ordningssam, ansvarstagande och flexibel person med en stark drivkraft att samarbeta för att nå önskade resultat.
Som den människokännare du är, har du lätt för att prata med andra och när någon frågar efter en hjälpande hand sträcker du fram två och sitter gärna med dörren öppen.
Du är van vid att prioritera och strukturera upp ditt arbete självständigt och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Du har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter och din erfarenhet har lärt dig att arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt.
VÅRA ÖNSKEMÅL TILL DIG:
• Du har erfarenhet från liknande roll
• Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom ekonomidelen
• Du är kunnig i system med ett naturligt siffersinne.
• Det är en fördel om du tidigare arbetat i HOGIA, vårt fastighet- och ekonomisystem, men inget krav
• Du motiveras av att vara med i en uppbyggnadsfas och skapa nya rutiner
• Du hanterar både svenska och engelska i tal och skrift
VARFÖR KONGAHÄLLA:
Vi är ett lönsamt, välskött och modernt bolag med kontor mitt i Västsveriges finaste köpcentrum.
Du kommer att bli del av en centrumledning på 7-8 personer, bestående av centrumchef, marknadsavdelning och en driftavdelning. Vi gillar att ha ett öppet klimat där alls idéer får ta plats, oavsett vad det gäller.
Vi arbetar mot tydliga målsättningar och älskar att fira ordentligt när vi når hela vägen.
Och det viktigaste av allt, vi ser till att ha väldigt kul på jobbet!
START: Enligt överenskommelse
PLATS: Kungälv, Kongahälla center
OMFATTNING: heltid
LÖN: Fast lön
Vi hoppas detta stämmer på dig, så skriv klart din ansökan och skicka in då vi jobbar med löpande urval.
I denna rekrytering samarbetar vi med FSK Group och Emma Gunnarsson